Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

va har ni för propar i öronen för springa för mina åker ur hela tiden 🙁

Christer, jag använder standard iPod hörlurar som följde med när jag beställde den. Det händer att den ena ibland trillar ut (oftast den högra x.x), men det är ytterst sällan och inget som stör. Jag bara trycker tillbaka den medan jag springer!

BILD:http

jag har inears i öronen (lurar) när jag väl lyssnar på musik!

Kul med person bästa!

Jag har ett bar billiga (199:-) in-ear från Kjell o Company. Anledningen till detta är att svetten från träningen tränger in med fukt och tom salter i hörlurarna och det kan på sikt förstöra dem så därför tränar jag inte med några dyra lurar.

In-ear har

Det har en hel del med livsstilförändring att göra. Jag skulle säga att oavsett antal löppass i veckan så tar det 6 - 8 veckor. Efter det är man fast och vill inte vara utan sin löpning.

Apropå spellistor och pepp så har jag en på tok för lång lista som jag shufflar i stället för att ha en lista för en viss längd på pass. Det gör att det kommer olika låtar på samma ställe olika gånger. Förr cyklade jag gärna med samma kassettband samma st

har förresten in-ear-lurar från clasohlson för 59 spänn...

får alltid lite svackor då och då. men nu, med regelbunden löpning i ett par veckor börjar det kännas bra och roligt igen! Och när jag också intalat mig själv att jag visst kan springa fortare än vad jag tror så att jag faktiskt börjat öka farten lite. Då

1 gång?

ejkej: Radiohead är bra grejer! 🙂