Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kanske kan alla som sprungit milen under 35 min lägga titeln "sir" eller liknande till sitt nick. De som sprungit snabbare än 32 min kanske kan få kalla sig prins/prinsessa? 🙂

Nej, jag har inte sprungit så snabbt någon gång. Tyvärr. Men en vacker dag k

Åhhh, PRINS (H:) Får lägga bordtennis satsningen åt sidan. Men först var det "Sir" att uppnå alltså 😉

Jag tror jag klarar sub 35 om jag får välja distansen själv!

Ja, fem kilometer vore väl lagom ...? (H)

@Håkan: ang Majbäck har jag för mig att han innehar ett banrekord i en av de lokala tävlingarna här uppe. Tror tiden var kring 31 minuter (Marknadslöpet). Har försökt googla, men hittar tyvärr ingen resultatlista från 80-talet 😉 Han brukar tydligen fortf

Tony Pölder lär ha banrekordet på Helags halvmara på 1:19. Det är en helgalen tid eftersom det är flera hundra höjdmeter och en tredjedel är dålig fjällstig, några kilometer är tom obanad fjällterräng!

Hehe. Ja versaler och utropstecken hit och dit. Men jag har hört det där om Mild och beeptestet * flera, men så läste jag en intervju med honom för ett tag sedan när han dementerade.
En som jag tror var rätt bra löpare var även Niklas Jonsson. Han hade i

Larry Poromaa (skidlandslagets vallakille), Rekordet i Kivijärviloppet 12 km öppenklass på tiden 00:41:45 har nu stått sig sedan: 1988-08-13

Då är det ett riktigt terränglopp inte nått fjumpigt stiglopp som lidingöloppet. 🙂

"spurtpris i grusgropen e

Christer Majbäck var med på 10 000m på SM 1995 i Sollentuna, han var väl inte helt borta men en bit ifrån medaljerna. Han har ett pers på under 30:10. Jag tror generellt att skidåkarna var bättre på att springa på 80-talet än vad dom är idag vilket kanske

Jag har sett han åka skidor utför backar.