Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 18:35Kanske kan alla som sprungit milen under 35 min lägga titeln "sir" eller liknande till sitt nick. De som sprungit snabbare än 32 min kanske kan få kalla sig prins/prinsessa? 🙂
Nej, jag har inte sprungit så snabbt någon gång. Tyvärr. Men en vacker dag k
Kanske kan alla som sprungit milen under 35 min lägga titeln "sir" eller liknande till sitt nick. De som sprungit snabbare än 32 min kanske kan få kalla sig prins/prinsessa? 🙂
Nej, jag har inte sprungit så snabbt någon gång. Tyvärr. Men en vacker dag k
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 19:31Åhhh, PRINS (H:) Får lägga bordtennis satsningen åt sidan. Men först var det "Sir" att uppnå alltså 😉
Åhhh, PRINS (H:) Får lägga bordtennis satsningen åt sidan. Men först var det "Sir" att uppnå alltså 😉
Quote from Elias Engqvist on 18 January 2011, 00:09Jag tror jag klarar sub 35 om jag får välja distansen själv!
Jag tror jag klarar sub 35 om jag får välja distansen själv!
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 10:44Ja, fem kilometer vore väl lagom ...? (H)
Ja, fem kilometer vore väl lagom ...? (H)
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 12:04@Håkan: ang Majbäck har jag för mig att han innehar ett banrekord i en av de lokala tävlingarna här uppe. Tror tiden var kring 31 minuter (Marknadslöpet). Har försökt googla, men hittar tyvärr ingen resultatlista från 80-talet 😉 Han brukar tydligen fortf
@Håkan: ang Majbäck har jag för mig att han innehar ett banrekord i en av de lokala tävlingarna här uppe. Tror tiden var kring 31 minuter (Marknadslöpet). Har försökt googla, men hittar tyvärr ingen resultatlista från 80-talet 😉 Han brukar tydligen fortf
Quote from Elias Engqvist on 18 January 2011, 13:56Tony Pölder lär ha banrekordet på Helags halvmara på 1:19. Det är en helgalen tid eftersom det är flera hundra höjdmeter och en tredjedel är dålig fjällstig, några kilometer är tom obanad fjällterräng!
Tony Pölder lär ha banrekordet på Helags halvmara på 1:19. Det är en helgalen tid eftersom det är flera hundra höjdmeter och en tredjedel är dålig fjällstig, några kilometer är tom obanad fjällterräng!
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 15:07Hehe. Ja versaler och utropstecken hit och dit. Men jag har hört det där om Mild och beeptestet * flera, men så läste jag en intervju med honom för ett tag sedan när han dementerade.
En som jag tror var rätt bra löpare var även Niklas Jonsson. Han hade i
Hehe. Ja versaler och utropstecken hit och dit. Men jag har hört det där om Mild och beeptestet * flera, men så läste jag en intervju med honom för ett tag sedan när han dementerade.
En som jag tror var rätt bra löpare var även Niklas Jonsson. Han hade i
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 19:36Larry Poromaa (skidlandslagets vallakille), Rekordet i Kivijärviloppet 12 km öppenklass på tiden 00:41:45 har nu stått sig sedan: 1988-08-13
Då är det ett riktigt terränglopp inte nått fjumpigt stiglopp som lidingöloppet. 🙂
"spurtpris i grusgropen e
Larry Poromaa (skidlandslagets vallakille), Rekordet i Kivijärviloppet 12 km öppenklass på tiden 00:41:45 har nu stått sig sedan: 1988-08-13
Då är det ett riktigt terränglopp inte nått fjumpigt stiglopp som lidingöloppet. 🙂
"spurtpris i grusgropen e
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 23:02Christer Majbäck var med på 10 000m på SM 1995 i Sollentuna, han var väl inte helt borta men en bit ifrån medaljerna. Han har ett pers på under 30:10. Jag tror generellt att skidåkarna var bättre på att springa på 80-talet än vad dom är idag vilket kanske
Christer Majbäck var med på 10 000m på SM 1995 i Sollentuna, han var väl inte helt borta men en bit ifrån medaljerna. Han har ett pers på under 30:10. Jag tror generellt att skidåkarna var bättre på att springa på 80-talet än vad dom är idag vilket kanske
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 23:05Jag har sett han åka skidor utför backar.
Jag har sett han åka skidor utför backar.