Quote from Funbeat user on 5 August 2011, 09:49Sover jag för länge blir jag stel i kroppen, och känner av ryggen, så sextimmar är nog ungefär lagom. Ofta sover jag i etapper. Natta barn, somna till vakna dona lite, lägga sig och sova klart. Eller så somnar jag framför teven när det blir reklam 😉
Sover jag för länge blir jag stel i kroppen, och känner av ryggen, så sextimmar är nog ungefär lagom. Ofta sover jag i etapper. Natta barn, somna till vakna dona lite, lägga sig och sova klart. Eller så somnar jag framför teven när det blir reklam 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2011, 10:07Jag har haft problem med sömnen till o från. Inte problem med att somna utan oftast har det varit att jag vaknar bara efter ca 3 timmars sömn för att sedan inte kunna somna om vilket har lett till väldig trötthet på eftermiddagen. Kan få problem med att s
Jag har haft problem med sömnen till o från. Inte problem med att somna utan oftast har det varit att jag vaknar bara efter ca 3 timmars sömn för att sedan inte kunna somna om vilket har lett till väldig trötthet på eftermiddagen. Kan få problem med att s
Quote from Funbeat user on 5 August 2011, 10:32Under en normalvecka 7. Men sover extremt hart!
Under en normalvecka 7. Men sover extremt hart!
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 16:31Mitt problem är att jag måste sova mer än dom flesta andra.
9 timmar för att fungera
10 för att må bra
11 om jag inte blir väcktDrygt!!
Mitt problem är att jag måste sova mer än dom flesta andra.
9 timmar för att fungera
10 för att må bra
11 om jag inte blir väckt
Drygt!!
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 19:14Klockan ringer 05.15 mån-fre. Blir nog i genomsnitt 7h.
Klockan ringer 05.15 mån-fre. Blir nog i genomsnitt 7h.
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 00:31Jag borde ha gått och lagt mig för över en timme sedan, klockan ringer väl runt 6:30, men jag kanske snoozar lite när det är första jobbdagen...
Detta är väl inte ett helt ovanligt scenario, men inget som funkar i längden. Målet är väl att komma i säng r
Jag borde ha gått och lagt mig för över en timme sedan, klockan ringer väl runt 6:30, men jag kanske snoozar lite när det är första jobbdagen...
Detta är väl inte ett helt ovanligt scenario, men inget som funkar i längden. Målet är väl att komma i säng r
Quote from Pernilla Liljegren on 8 August 2011, 00:40Jag har redan lagt mig en gång ikväll, med måttlig framgång så vi får väl se hur mkt sömn det landar på.
Jag har redan lagt mig en gång ikväll, med måttlig framgång så vi får väl se hur mkt sömn det landar på.
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 02:46Det börjar bli dags. Övertid på sovatiden med ca 1h men det är nog lugnt eftersom världsordningen numer säger att folk ska hålla sig lugna och stilla fram till kl 0900.
Alla som efter detta stör andra människor innan den tidpunkten kan förvänta sig statli
Det börjar bli dags. Övertid på sovatiden med ca 1h men det är nog lugnt eftersom världsordningen numer säger att folk ska hålla sig lugna och stilla fram till kl 0900.
Alla som efter detta stör andra människor innan den tidpunkten kan förvänta sig statli
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 20:25Som Niklas E.
Men det brukar bli sju...(Förmodligen skulle man "tjäna" en hel del på att lägga in en middagslur i sina rutiner, men då måste man ju ha rutiner.)
Som Niklas E.
Men det brukar bli sju...
(Förmodligen skulle man "tjäna" en hel del på att lägga in en middagslur i sina rutiner, men då måste man ju ha rutiner.)
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 13:58Brukar bli 5,5 timmar/natt. Men för att det skall funka så måste jag träna mycket så jag får en effektiv sömn. Just nu tränar jag ca 5 h/vecka och då sover jag som en stock!
Brukar bli 5,5 timmar/natt. Men för att det skall funka så måste jag träna mycket så jag får en effektiv sömn. Just nu tränar jag ca 5 h/vecka och då sover jag som en stock!