Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 18:04Jag mår bäst om jag får mellan 7 och 8 timmars sömn. Har svårt att sova mer än 9 timmar, och det ger inget heller. 5 timmars sömn kan fungera en enstaka natt, men blir det flera nätter så blir jag ett vrak med dunkande tinningar, spänningshuvudvärk och il
Jag mår bäst om jag får mellan 7 och 8 timmars sömn. Har svårt att sova mer än 9 timmar, och det ger inget heller. 5 timmars sömn kan fungera en enstaka natt, men blir det flera nätter så blir jag ett vrak med dunkande tinningar, spänningshuvudvärk och il
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 18:17Det tror inte jag. Vi gör väldigt mycket onyttiga saker av dygnet. Det värsta är när det ska ske på en specifik tidpunkt.
Det tror inte jag. Vi gör väldigt mycket onyttiga saker av dygnet. Det värsta är när det ska ske på en specifik tidpunkt.
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 20:24De klassiska 8 timmarna funkar för mig. Men tyvärr så sover jag inte helt 100 när jag vet att måste gå upp en viss tid på morgonen. Nio gånger av tio vaknar jag före väckarklockan och jag är väldigt lättväkt. 🙁
Endast när jag är ledig eller när jag job
De klassiska 8 timmarna funkar för mig. Men tyvärr så sover jag inte helt 100 när jag vet att måste gå upp en viss tid på morgonen. Nio gånger av tio vaknar jag före väckarklockan och jag är väldigt lättväkt. 🙁
Endast när jag är ledig eller när jag job