Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 14:29Skaffade appen Sleep Bot när jag köpte en ny mobil för ca 2 veckor sedan och har nu börjat logga vilken tid jag lägger mig, går upp och hur många timmar jag sover per natt.
Sedan jag började registrera för nio dagar sedan så har jag som minst sovit 6 tim
Skaffade appen Sleep Bot när jag köpte en ny mobil för ca 2 veckor sedan och har nu börjat logga vilken tid jag lägger mig, går upp och hur många timmar jag sover per natt.
Sedan jag började registrera för nio dagar sedan så har jag som minst sovit 6 tim
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 15:06Oj, vilken skillnad! Snitt 8h 20min är nog väldigt likt mig, men nio av tio nätter prickar jag nog in inom 8-8,5h. Mindre än 7h är ovanligt men inträffar ett antal gånger om året. Över 9,5h är ännu ovanligare, då måste jag ju BÅDE lägga mig tidigt och sti
Oj, vilken skillnad! Snitt 8h 20min är nog väldigt likt mig, men nio av tio nätter prickar jag nog in inom 8-8,5h. Mindre än 7h är ovanligt men inträffar ett antal gånger om året. Över 9,5h är ännu ovanligare, då måste jag ju BÅDE lägga mig tidigt och sti
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 15:09Har testat några dagar att sova utan väckarklocka (har ställt den på kl. 9 så jag inte ska komma in efter flextidens senaste gräns) och har kunnat konstatera att det inte spelar någon roll hur många timmar jag sover, jag vaknar alltid runt kl. 07.00. Dett
Har testat några dagar att sova utan väckarklocka (har ställt den på kl. 9 så jag inte ska komma in efter flextidens senaste gräns) och har kunnat konstatera att det inte spelar någon roll hur många timmar jag sover, jag vaknar alltid runt kl. 07.00. Dett
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 17:09Jag är lite som du bakvända Jenny! Fast tvärtom. Oavsett hur dags jag vaknar och hur många timmar jag sovit så vill jag sova en timme till!
Jag är lite som du bakvända Jenny! Fast tvärtom. Oavsett hur dags jag vaknar och hur många timmar jag sovit så vill jag sova en timme till!
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 17:11Markus: Ja, det är tyvärr rätt stor skillnad på 6 timmar och 11 timmar. Det beror mestadels på att jag börjar och slutar olika tider på jobbet olika dagar.
Teoretiskt sett skulle jag kunna ha sådan disciplin att jag alltid lägger mig 22:00 och stiger upp
Markus: Ja, det är tyvärr rätt stor skillnad på 6 timmar och 11 timmar. Det beror mestadels på att jag börjar och slutar olika tider på jobbet olika dagar.
Teoretiskt sett skulle jag kunna ha sådan disciplin att jag alltid lägger mig 22:00 och stiger upp
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 17:16Lena: Hehe... Jag har inte sagt något om att jag inte skulle vilja sova en timme till! 😉 På helgerna vaknar jag oftast runt kl. 9. När jag inte lyckades somna förrän klockan 2 inatt trodde jag helt ärligt att jag inte skulle vakna förrän klockan ringde v
Lena: Hehe... Jag har inte sagt något om att jag inte skulle vilja sova en timme till! 😉 På helgerna vaknar jag oftast runt kl. 9. När jag inte lyckades somna förrän klockan 2 inatt trodde jag helt ärligt att jag inte skulle vakna förrän klockan ringde v
Quote from Catharina Brattlin on 19 August 2011, 17:16Hm, Ni behöver jobba hos Landstinget som börjar jobba innan 7 och ha ett par ungar som kräver sitt över dygnet. Då vänjer Ni Er vid mindre sömn och lär kroppen att klara det. Det märks! 😉
Hm, Ni behöver jobba hos Landstinget som börjar jobba innan 7 och ha ett par ungar som kräver sitt över dygnet. Då vänjer Ni Er vid mindre sömn och lär kroppen att klara det. Det märks! 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 17:23Sylvia: Hehe!
Sylvia: Hehe!
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 17:26Exakt Jenny!
idag vaknade jag innan väckarklockan, trots att jag var ledig. Då blev jag så nervös att när den väl ringde stängde jag av den och sov en timme till 😉
Exakt Jenny!
idag vaknade jag innan väckarklockan, trots att jag var ledig. Då blev jag så nervös att när den väl ringde stängde jag av den och sov en timme till 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 20:20Sover i snitt 6 timmar och tränar minst 10 timmar i veckan. Presterar ofta bäst på morgonen 🙂
Sover i snitt 6 timmar och tränar minst 10 timmar i veckan. Presterar ofta bäst på morgonen 🙂