Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 11:35För min del går gränsen vid <1mm.
Numer vill jag bara ha torr fin asfalt. Möjligen en eller två regndroppar kan jag tåla, inte mer. Fan jag är ju gjord av socker.
För det sa alltid min mamma;)Vänligen
p.
För min del går gränsen vid <1mm.
Numer vill jag bara ha torr fin asfalt. Möjligen en eller två regndroppar kan jag tåla, inte mer. Fan jag är ju gjord av socker.
För det sa alltid min mamma;)
Vänligen
p.
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 11:39Modd ger ingen bra träning, bara katastrofalt ökad skaderisk. Tjuvsläpp i frånskjutet och lömsk fotisättning (du ser inte vad skit du sätter ner foten på, det kan vara hur skevt och ojämt som helst eller halt, eller alltihop på en gång så foten åker iväg
Modd ger ingen bra träning, bara katastrofalt ökad skaderisk. Tjuvsläpp i frånskjutet och lömsk fotisättning (du ser inte vad skit du sätter ner foten på, det kan vara hur skevt och ojämt som helst eller halt, eller alltihop på en gång så foten åker iväg
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 11:50Jag tycker om så jävliga förhållanden som bara möjligt.. Då känns allt så förbannat lätt sen.
Jag tycker om så jävliga förhållanden som bara möjligt.. Då känns allt så förbannat lätt sen.
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 11:53Just nu avskyr jag allt vad sand & salt heter.
Just nu avskyr jag allt vad sand & salt heter.
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 12:02"Lufsa"??? Mackan måste ha glömt att dra ur handbromsen eller nåt, 5 min/km är ju närapå tävlingstempo för en annan:-)
"Lufsa"??? Mackan måste ha glömt att dra ur handbromsen eller nåt, 5 min/km är ju närapå tävlingstempo för en annan:-)
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 12:07Jag vet att det är en gnälltråd, men jag tänkte vara väldigt positiv och säga!
Det kan bara bli bättre och lättare! Det kommer bli så skönt när det bli barmark, +10, sol och ljusare..:)
Jag vet att det är en gnälltråd, men jag tänkte vara väldigt positiv och säga!
Det kan bara bli bättre och lättare! Det kommer bli så skönt när det bli barmark, +10, sol och ljusare..:)
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 12:12Hej Henrik.
"Jag tycker om så jävliga förhållanden som bara möjligt.. Då känns allt så förbannat lätt sen."
Då ska du få ett tips av mig. Ta ett kvastskaft lindat med taggtråd.
Kör sedan upp det där solen sällan lyser. När du gjort det så går du ut i
Hej Henrik.
"Jag tycker om så jävliga förhållanden som bara möjligt.. Då känns allt så förbannat lätt sen."
Då ska du få ett tips av mig. Ta ett kvastskaft lindat med taggtråd.
Kör sedan upp det där solen sällan lyser. När du gjort det så går du ut i
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 12:39Jag som alltid trott att signaturen "P" stod för "Pannben". Verkar visst vara "Pekväm"
Vänligen
A.
Jag som alltid trott att signaturen "P" stod för "Pannben". Verkar visst vara "Pekväm"
Vänligen
A.
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 12:44Hej Anders.
"Jag som alltid trott att signaturen "P" stod för "Pannben". "
Visst är det så och jag kämpar som ett svin för att få det "pekvämt" där ute i skogen. Ger sälla upp (aldrig). Du vet. Eld är en fråga om avstånd.
Verkar visst vara "Pekväm" Pe
Hej Anders.
"Jag som alltid trott att signaturen "P" stod för "Pannben". "
Visst är det så och jag kämpar som ett svin för att få det "pekvämt" där ute i skogen. Ger sälla upp (aldrig). Du vet. Eld är en fråga om avstånd.
Verkar visst vara "Pekväm" Pe
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 13:20snart midsommar..då vänder det igen 🙂
snart midsommar..då vänder det igen 🙂