Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 21:16Hej på er alla.
"Distansträning ska helst bedrivas i lägre fart. Killen "P." är väldigt bra på detta."
Tack Andrew och visst är det så att jag har en viss duglighet på lite längre rundor. Men det går inte så där jätte fort. Men vadå. Jag är rätt nöjd me
Hej på er alla.
"Distansträning ska helst bedrivas i lägre fart. Killen "P." är väldigt bra på detta."
Tack Andrew och visst är det så att jag har en viss duglighet på lite längre rundor. Men det går inte så där jätte fort. Men vadå. Jag är rätt nöjd me
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 21:42Hahah! många saker har jag blivit kallad för men en "liten räkstjärt"? Det var första gången, mycket roligt =)
Vänern runt, wow det var någonting att bita i det... Men med din kroppsbyggnad borde inte du vara bättre och riktigt stark på korta distanser?
Hahah! många saker har jag blivit kallad för men en "liten räkstjärt"? Det var första gången, mycket roligt =)
Vänern runt, wow det var någonting att bita i det... Men med din kroppsbyggnad borde inte du vara bättre och riktigt stark på korta distanser?
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 00:22Hej Daniel.
"Hahah! många saker har jag blivit kallad för men en "liten räkstjärt"? Det var första gången, mycket roligt =)"
Ja ja det skulle förstås varit " en lång räkstjärt", inte liten;)
Själv var jag en gång för länge länge sedan en lite lite räks
Hej Daniel.
"Hahah! många saker har jag blivit kallad för men en "liten räkstjärt"? Det var första gången, mycket roligt =)"
Ja ja det skulle förstås varit " en lång räkstjärt", inte liten;)
Själv var jag en gång för länge länge sedan en lite lite räks
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 17:30hmm...jag underdrev min snittfart. jag ritade upp rundan jag cyklade här på funbeat och delade med tiden. Men nu har jag haft en cykeldator de 2 sista rundorna. Jag håller ca 25kmh på 40km. Det är jag nöjd med som nybörjare. Eftersom jag kör i skåne bruka
hmm...jag underdrev min snittfart. jag ritade upp rundan jag cyklade här på funbeat och delade med tiden. Men nu har jag haft en cykeldator de 2 sista rundorna. Jag håller ca 25kmh på 40km. Det är jag nöjd med som nybörjare. Eftersom jag kör i skåne bruka
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 18:15Jag snittar inte så mycket, men jag känner en överklassflicka som är ett riktigt proffs på snittar.
Jag snittar inte så mycket, men jag känner en överklassflicka som är ett riktigt proffs på snittar.
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 19:50Jag känner en läkare som snittar väldigt mycket.
Jag känner en läkare som snittar väldigt mycket.
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 19:57Tore Johansson?
Tore Johansson?
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 20:00Vem är han?
Vem är han?
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 20:06Och inom de närmsta dagarna ska jag bli uppsnittad! 🙁
Och inom de närmsta dagarna ska jag bli uppsnittad! 🙁
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 20:06Han körde för Kungälv 1979 sedan CK Master. Han var riktigt vass på tempo och pluggade till läkare.
Han körde för Kungälv 1979 sedan CK Master. Han var riktigt vass på tempo och pluggade till läkare.