Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 17:22Det var ju synd att de inte undersökte hur mycket utrymme bilister lämnar om man har påvehatt, kaptensmössa eller kaninöron. Ungefär lika viktigt att veta. Antihjälmpropaganda finns det gott om.
Det var ju synd att de inte undersökte hur mycket utrymme bilister lämnar om man har påvehatt, kaptensmössa eller kaninöron. Ungefär lika viktigt att veta. Antihjälmpropaganda finns det gott om.
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 17:23Ska man krascha ska man göra det med stil
Ska man krascha ska man göra det med stil
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 17:38Jag tror att vi har hittat den perfekta testpiloten. Det gäller bara att få tillgång till Volvos testbana också.
Din nya klubbtröja
BILD:http://www.foska.com/images/thumbnails/0/250/250/product_detailed_image_4_3.jpg
Jag tror att vi har hittat den perfekta testpiloten. Det gäller bara att få tillgång till Volvos testbana också.
Din nya klubbtröja
BILD:http://www.foska.com/images/thumbnails/0/250/250/product_detailed_image_4_3.jpg
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 19:24De dyrare hjälmarna använder de bättre materialen för att få ner vikten och mer ventilation för att det säljer. Inte för ökad säkerhet (generaliserat). Innan det finns något klassningssystem utöver "godkänd" kommer jag ha svårt att tro på något annat.
De dyrare hjälmarna använder de bättre materialen för att få ner vikten och mer ventilation för att det säljer. Inte för ökad säkerhet (generaliserat). Innan det finns något klassningssystem utöver "godkänd" kommer jag ha svårt att tro på något annat.
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 19:27Men Casco är inte precis gratis.
Men Casco är inte precis gratis.
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 20:45Jag byter när jag har kraschat, det blir enklast så ....
Jag byter när jag har kraschat, det blir enklast så ....
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 20:50Helst använder jag inte hjälm.
Helst använder jag inte hjälm.
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 21:06Hva mener du med -helst-. Enten så bruker du, eller så bruker du ikke.
Dette er et sykkelforum og du kan ikke fortelle at du "helst " ikke bruker hjelm.
Hva mener du med -helst-. Enten så bruker du, eller så bruker du ikke.
Dette er et sykkelforum og du kan ikke fortelle at du "helst " ikke bruker hjelm.
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 21:54Jag hade faktiskt tänkt kommentera att det nog var engelskan som låg bakom Daniels inlägg, att "wear" och "use" båda blir "använda" på svenska när det gäller cykelhjälmar (jodå, en del säger nog "bära hjälm" eller "ha hjälm på").
Jag hade faktiskt tänkt kommentera att det nog var engelskan som låg bakom Daniels inlägg, att "wear" och "use" båda blir "använda" på svenska när det gäller cykelhjälmar (jodå, en del säger nog "bära hjälm" eller "ha hjälm på").
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 22:48N1 Daniel (t+)
N1 Daniel (t+)