Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 15:13På de senaste långpassen har jag försökt dricka var fjärde kilometer, mest för att vänja mig vid hur vätske-kontrollerna på maran ligger, dvs ungefär var fjärde km.
På de senaste långpassen har jag försökt dricka var fjärde kilometer, mest för att vänja mig vid hur vätske-kontrollerna på maran ligger, dvs ungefär var fjärde km.
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 15:52När jag började köra långpass regelbundet i vintras så drack jag typ var 3:de kilometer, men nu minskat till minst 4 km mellan varje tillfälle och då blir det runt 1.5dl.
När jag började köra långpass regelbundet i vintras så drack jag typ var 3:de kilometer, men nu minskat till minst 4 km mellan varje tillfälle och då blir det runt 1.5dl.
Quote from Thomas Borg on 28 May 2012, 17:14Jag dricker mest på helgen. (H)
Jag dricker mest på helgen. (H)
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 17:42Väntade på den ^.^ Trodde Illbatting skulle lägga den först
Väntade på den ^.^ Trodde Illbatting skulle lägga den först
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 17:45Äh, jag dricker lika mycket alla dagar.
Det gäller bara att ha lite fantasi.
I dag är det t.ex. exakt 25 år sedan Mathias Rust landade med sin lilla Cessna 172 vid ??????? ???????.
Det kan väl vara värt att fira med ett par bira?
Äh, jag dricker lika mycket alla dagar.
Det gäller bara att ha lite fantasi.
I dag är det t.ex. exakt 25 år sedan Mathias Rust landade med sin lilla Cessna 172 vid ??????? ???????.
Det kan väl vara värt att fira med ett par bira?
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 20:21Vilken helt fantastisk bedrift alltså.....Ja att dricka samma varje dag.
Landningen på röda torget kommer sedan på andra plats...helt djävla otroligt å jag kommer ihåg att jag nästan skrattade ihjäl mig ref alla radarsystem samt mänskliga observatörer...(
Vilken helt fantastisk bedrift alltså.....Ja att dricka samma varje dag.
Landningen på röda torget kommer sedan på andra plats...helt djävla otroligt å jag kommer ihåg att jag nästan skrattade ihjäl mig ref alla radarsystem samt mänskliga observatörer...(
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 21:02Vad fyller ni era vätskebälten med? Jag har två flaskor med vatten och en med energidryck till mina långpass 15-32km 2.5dl i varje flaska.
Hatar att springa med vätskebälte,känner mej inte alls bekväm med eländet,men vad gör man,dricka bör man.
Vad fyller ni era vätskebälten med? Jag har två flaskor med vatten och en med energidryck till mina långpass 15-32km 2.5dl i varje flaska.
Hatar att springa med vätskebälte,känner mej inte alls bekväm med eländet,men vad gör man,dricka bör man.
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 21:28Jag dricker sällan på pass under 20-25km och det går bra för mig iaf. På tävlingar och träningar som ska simulera tävling så slevar jag dock i mig lite mer vatten.
Men däremot så vätskar jag alltid upp ordentligt och då jag brukar dricka mycket vatten p
Jag dricker sällan på pass under 20-25km och det går bra för mig iaf. På tävlingar och träningar som ska simulera tävling så slevar jag dock i mig lite mer vatten.
Men däremot så vätskar jag alltid upp ordentligt och då jag brukar dricka mycket vatten p
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 21:33Bara vatten (25 km) i alla tre flaskor. Morgonlöpning utan frulle. Inspirerad av tråden "morgnlöpning och glykoken" (har jag för mig den heter). Inbillar mig att jag kanske tränar kroppen att hämta en smula mer från fett..
Bara vatten (25 km) i alla tre flaskor. Morgonlöpning utan frulle. Inspirerad av tråden "morgnlöpning och glykoken" (har jag för mig den heter). Inbillar mig att jag kanske tränar kroppen att hämta en smula mer från fett..
Quote from Ulrika Ekelund on 29 May 2012, 08:57Jag dricker inte på träningspass under 25 km. Möjligen om det är extremt varmt.
Jag dricker inte på träningspass under 25 km. Möjligen om det är extremt varmt.