Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 22:54Dyra skor är inte alltid bättre! Jag köpte ett par dyra asics som skulle passa mig enligt butikens test, men fick grymt ont i ben och knän.
Det slutade med att jag köppte ett par nya billiga 300 kronors skor, för att testa. Dessa kändes väldigt hårda när
Dyra skor är inte alltid bättre! Jag köpte ett par dyra asics som skulle passa mig enligt butikens test, men fick grymt ont i ben och knän.
Det slutade med att jag köppte ett par nya billiga 300 kronors skor, för att testa. Dessa kändes väldigt hårda när
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 09:04Tusen tack för alla svar! Känns bra att veta att det inte ska göra så himla ont. Som det nu är gör det lite ont första springomgången, vilket kanske inte är så konstigt. Sedan gör det inte ont de andra tre omgångarna, men efteråt är det nästan som kramp.
Tusen tack för alla svar! Känns bra att veta att det inte ska göra så himla ont. Som det nu är gör det lite ont första springomgången, vilket kanske inte är så konstigt. Sedan gör det inte ont de andra tre omgångarna, men efteråt är det nästan som kramp.
Quote from Christer Berg on 25 April 2010, 09:12När du börjar jogga, börjar du med rask promenad och stretchar ut ordentligt innan du går upp till jogg?
Jag börjar alltid med att gå 5 minuter rask takt och sen måste jag stretcha lite annars är det som om fötterna är begränsade i sina rörelser. Stela o
När du börjar jogga, börjar du med rask promenad och stretchar ut ordentligt innan du går upp till jogg?
Jag börjar alltid med att gå 5 minuter rask takt och sen måste jag stretcha lite annars är det som om fötterna är begränsade i sina rörelser. Stela o
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:43Nu är jag här igen, med mina onda ben. Sprang i fredags senast och det var trögt i benen, men inget som kändes dagen efter. Men så igår natt, alltså drygt två dygn efteråt, började det smärta på framsidan av låret. Det liksom kom och gick och gjorde jätte
Nu är jag här igen, med mina onda ben. Sprang i fredags senast och det var trögt i benen, men inget som kändes dagen efter. Men så igår natt, alltså drygt två dygn efteråt, började det smärta på framsidan av låret. Det liksom kom och gick och gjorde jätte
Quote from Catharina Brattlin on 27 April 2010, 08:59Fast, benhinneinflammation kan Du väl knappast få på framsidan av låren?? På framsidan av underbenen finns också muskler, som påverkas vid löpning, men som många rör ihop med benhinneinflammation.
Jag tycker det låter som gammal hederlig träningsvärk. De
Fast, benhinneinflammation kan Du väl knappast få på framsidan av låren?? På framsidan av underbenen finns också muskler, som påverkas vid löpning, men som många rör ihop med benhinneinflammation.
Jag tycker det låter som gammal hederlig träningsvärk. De
Quote from Elias Engqvist on 27 April 2010, 09:00Hallå där - ät blåbär!
Hallå där - ät blåbär!
Quote from Catharina Brattlin on 27 April 2010, 09:01🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 10:12Av blåbär får man bra syn oxå, så slipper man snubbla på rötter och stenar när man springer terräng (H)
Av blåbär får man bra syn oxå, så slipper man snubbla på rötter och stenar när man springer terräng (H)
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 10:44Jag tycker också det låter som träningsvärk, eller möjligen en mindre bristning. På framsidan låren finns bara muskler, så det kan inte vara så mycket annat.
Dina egna tankar om löpteknik är helt rätt, låt dig inte förledas av några irrläror. Bra hållnin
Jag tycker också det låter som träningsvärk, eller möjligen en mindre bristning. På framsidan låren finns bara muskler, så det kan inte vara så mycket annat.
Dina egna tankar om löpteknik är helt rätt, låt dig inte förledas av några irrläror. Bra hållnin
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 12:10Toppen, tack för svar! Trodde jag visste hur träningsvärk känns, men det är klart att det inte är benhinneinflammation.
Ska käka lite extra mycket blåbär och stanna kvar på den nivå jag är nu ett par veckor, innan jag ökar längd och mängd.
Enligt mitt pro
Toppen, tack för svar! Trodde jag visste hur träningsvärk känns, men det är klart att det inte är benhinneinflammation.
Ska käka lite extra mycket blåbär och stanna kvar på den nivå jag är nu ett par veckor, innan jag ökar längd och mängd.
Enligt mitt pro