Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur ska jag tolka min puls?
You need to log in to create posts and topics.

jag tog det väldigt lungt i en vecka. Sedan sprang jag seedningsloppet 😉

Helgen efter seedningsloppet, som visserligen var aktiv, men lugn, slog det till igen.

Så tja, seedningsloppet kan ju ha gjort sitt, jag kände mig dock inte sämre efter det egentl

Det kanske inte var löpningen alls som gjorde att du blev dålig igen. Jag sprang "Kristinas Hamsterband Half Marathon - deltävling II på söndagsförmiddagen och tog ut mig fullständigt. På eftermiddagen sa jag "tänk vad frisk jag har fått vara länge nu". P

Nej, så ska man inte tänka. Jag hade en cykelolycka men en blind bilist efter en liknande tanke. (t-)

Hemska tanke! (#)

Jag gick en gång i en kullerstensnedförsbacke bakom en tjej. Hon såg sur ut och var den där typen av tjej som är väldigt "kvinnligt utspökad". Måste erkänna att jag tänkte "vilket spöke" men sedan tänkte jag "skit samma - hon trillar sn

Äh fy, nu får vi sluta med detta tycker jag. 😉

Håller med - over and out! 😀

Kolla din vilopuls. 🙂

Ta den på morgonen innan du kliver upp, gör det gärna en vecka i sträcka. Notera tiden varje morgon.

En vecka tycker jag är bra eftersom du inte gjort det förut och det kan ta några dagar innan du vänjer dig vid att göra det på

Men Marie - om jag kollar min vilopuls nu, hur vet jag om den är bra eller inte (om jag inte har något att jämföra med när jag inte är förkyld)? (#)

Jag har länge tänkt få lite kläm på vilopulsen, men det blir liksom inte av... Referensramarna måste jag

Du ska vara frisk när du tar reda på den korrekta vilopulsen.

Vill du så kan testa nu när du är krasslig så ser du när den börjar sjunka.

🙂

Då menade du som jag anade. 🙂

Ja, jag ska ta tag i det där nu - så dumt och slappt av mig att inte gjort det tidigare..... (#)