Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 19:07En del är väldigt bitska
BILD:http://1.bp.blogspot.com/_EoY2ZjY0_Bw/TPuGcD1LtaI/AAAAAAAAAGc/KOy5KZWOQXg/s1600/exorcist1_112678888.jpg
En del är väldigt bitska
BILD:http://1.bp.blogspot.com/_EoY2ZjY0_Bw/TPuGcD1LtaI/AAAAAAAAAGc/KOy5KZWOQXg/s1600/exorcist1_112678888.jpg
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 19:09Anna: (t+)
För något år sen kom 2 dobermans rusande efter mig i skogen. Har nog aldrig varit så rädd. Tack och lov hade ägaren bra disciplin på dem så de tvärstannade då han röt. Var så skakad så jag inte blev förbannad förrän efteråt. Skulle givetvis skä
Anna: (t+)
För något år sen kom 2 dobermans rusande efter mig i skogen. Har nog aldrig varit så rädd. Tack och lov hade ägaren bra disciplin på dem så de tvärstannade då han röt. Var så skakad så jag inte blev förbannad förrän efteråt. Skulle givetvis skä
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 19:12Jag blev attackerad av ett barn faktiskt en gång... Han kastade stenar på mig när jag cyklade förbi och kallade mig för "jefla hora"... Det var inte alltför behagligt faktiskt. Sen blev jag utskälld när jag kom hem för att jag var upprörd över det också.
Jag blev attackerad av ett barn faktiskt en gång... Han kastade stenar på mig när jag cyklade förbi och kallade mig för "jefla hora"... Det var inte alltför behagligt faktiskt. Sen blev jag utskälld när jag kom hem för att jag var upprörd över det också.
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 19:13Jo, jag vet att jag har en poäng där. Men diskussionen är rätt lönlös, den har inte lett någonstans hittills och kommer inte att leda någonstans heller. Många hundägare/älskare kommer inte att fatta galoppen ändå.
Och sedan så var det inte detta som tråd
Jo, jag vet att jag har en poäng där. Men diskussionen är rätt lönlös, den har inte lett någonstans hittills och kommer inte att leda någonstans heller. Många hundägare/älskare kommer inte att fatta galoppen ändå.
Och sedan så var det inte detta som tråd
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 19:17Frågan är om knepen kan fungera på barn också? 😉
Frågan är om knepen kan fungera på barn också? 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 19:21Jessie: du menar inte det du skriver nu va? Eller jo, förmodligen gör du det.
*lägger ner och tänker inte diskutera saken med hundägare/älskare mer*
Jessie: du menar inte det du skriver nu va? Eller jo, förmodligen gör du det.
*lägger ner och tänker inte diskutera saken med hundägare/älskare mer*
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 20:52Passivmetoden...jag vill inte bli biten. Sedan kan man säga några väl valda ord till hundägaren.
Passivmetoden...jag vill inte bli biten. Sedan kan man säga några väl valda ord till hundägaren.
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 20:57En sträckt vrist???
En sträckt vrist???
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 21:06När lösa hundar kommer springande mot mina hundar så brukar det allt som oftast räcka med ett bestämt "gå härifrån","nej" eller liknande. Ingen vits att låta arg, ej heller att stanna.
När lösa hundar kommer springande mot mina hundar så brukar det allt som oftast räcka med ett bestämt "gå härifrån","nej" eller liknande. Ingen vits att låta arg, ej heller att stanna.
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 22:39En kompis fick gå en björnkurs innan han släpptes in i en nationalpark i Alaska. Finns två sorters björnar och de ska bemötas på följande sätt.
1. Svartbjörn. Tydligen en lite feg björn. Bara gå bestämt emot den och schasa bort den. Spring inte för då ka
En kompis fick gå en björnkurs innan han släpptes in i en nationalpark i Alaska. Finns två sorters björnar och de ska bemötas på följande sätt.
1. Svartbjörn. Tydligen en lite feg björn. Bara gå bestämt emot den och schasa bort den. Spring inte för då ka