Quote from Guest on 21 October 2010, 15:06Jag laddar nu för att genomföra ett marathon kommande sommar.
Vilket det blir är jag inte säker på ännu, men kanske Stockholm....Jag har i min ungdom genomfört något vi kallade "marathon på tre dagar" i Stockholmstrakten, där vi sprang 2/3 Lidingölopp p
Jag laddar nu för att genomföra ett marathon kommande sommar.
Vilket det blir är jag inte säker på ännu, men kanske Stockholm....
Jag har i min ungdom genomfört något vi kallade "marathon på tre dagar" i Stockholmstrakten, där vi sprang 2/3 Lidingölopp p
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 15:16Tejpa bröstvårtorna! (t+)
Tejpa bröstvårtorna! (t+)
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 15:19ett sådant tips har inte en tjej kommit med 🙂
Följ ett mara träningsprogram, tänk på att träna långpassen...
ett sådant tips har inte en tjej kommit med 🙂
Följ ett mara träningsprogram, tänk på att träna långpassen...
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 15:19vaselin i ljumskarna!
vaselin i ljumskarna!
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 15:32* prova den sportdryck som kommer att serveras under loppet på minst ett träningspass, så att du vet att din mage tål den.
* prova att äta på långpassen så att du vet att magen kan hantera det.
* Skriv upp klockslagen för reptiderna på insidan av nummer
* prova den sportdryck som kommer att serveras under loppet på minst ett träningspass, så att du vet att din mage tål den.
* prova att äta på långpassen så att du vet att magen kan hantera det.
* Skriv upp klockslagen för reptiderna på insidan av nummer
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 15:46Ät och drick ungefär vad som bjuds. I Stockholm Marathon är det faktiskt lättare att få i sig för mycket än för lite.
Ladda med energi, men inte så att du blir tung i kroppen. En rejäl frukost och sedan "något lagom" ett par timmar före start. Ett par ma
Ät och drick ungefär vad som bjuds. I Stockholm Marathon är det faktiskt lättare att få i sig för mycket än för lite.
Ladda med energi, men inte så att du blir tung i kroppen. En rejäl frukost och sedan "något lagom" ett par timmar före start. Ett par ma
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 15:53Starta långsamt. Ingen panik om du blir efter i starten, du är snart ikapp när de andra kroknar. Strunta i vissa passertider, gå på känslan. Drick vid varje station. Vinka till publiken och ha kul.
Starta långsamt. Ingen panik om du blir efter i starten, du är snart ikapp när de andra kroknar. Strunta i vissa passertider, gå på känslan. Drick vid varje station. Vinka till publiken och ha kul.
Quote from Joel Enqvist on 21 October 2010, 15:53Gå ut lugnt i starten!
Gå ut lugnt i starten!
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 15:56Spring ett millopp och en halvmara innan, så vet du lite mer vad det handlar om (allt runtomkring).
Spring ett millopp och en halvmara innan, så vet du lite mer vad det handlar om (allt runtomkring).
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 15:56ha HIMLA kul är viktigt!
ha HIMLA kul är viktigt!