Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 18:56Härligt Sara! (t+) En likasinnad alltså... 😀
http://www.funbeat.se/life/person/competitions.aspx?PersonID=112111Tomas Gustafson låter som en tråkmåns... 😉
Jag offrar gärna några minuter på maran, någon minut på milen och några sekunder på 800m, för
Härligt Sara! (t+) En likasinnad alltså... 😀
http://www.funbeat.se/life/person/competitions.aspx?PersonID=112111
Tomas Gustafson låter som en tråkmåns... 😉
Jag offrar gärna några minuter på maran, någon minut på milen och några sekunder på 800m, för
Quote from Jonas Täng on 9 December 2008, 21:14japp! Jag har roligt nästan jämt. Men det är inte många av mina tävlingar som platsar i pulsstatistiken även om jag har några noteringar där...
japp! Jag har roligt nästan jämt. Men det är inte många av mina tävlingar som platsar i pulsstatistiken även om jag har några noteringar där...
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 21:18Platsar och platsar... jag har ju ingen undre gräns.
Platsar och platsar... jag har ju ingen undre gräns.
Quote from Jonas Täng on 9 December 2008, 22:12jag menade att de flesta tävlingarna är av annat slag. Typ orientering. Och orientering. Och så. Snitslad bana är jag inte lika bra på! 😉
jag menade att de flesta tävlingarna är av annat slag. Typ orientering. Och orientering. Och så. Snitslad bana är jag inte lika bra på! 😉
Quote from Elias Engqvist on 9 December 2008, 22:130 brukar vara den undre gränsen för puls!
0 brukar vara den undre gränsen för puls!
Quote from Sissel Svanøe on 9 December 2008, 22:24Så här tänker jag: - Jag bryr mig inte för jag kan inte låta bli - det är så kul. Och ibland är det lite puckat men vad ska man göra om man tycker att det roligaste som finns är att stå i startfållan med en nummerlapp på bröstet.
Vad återhämtningen beträ
Så här tänker jag: - Jag bryr mig inte för jag kan inte låta bli - det är så kul. Och ibland är det lite puckat men vad ska man göra om man tycker att det roligaste som finns är att stå i startfållan med en nummerlapp på bröstet.
Vad återhämtningen beträ
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 09:45Jag gör så här, första veckan lätt träning gärna simmning eller cyckling och lätt jogg.Andra veckan testar jag (om kroppen känns ok) ett hårt pass som jag brukade köra innan tävlingen. Orkar jag hålla samma tempo på det passet så tränar jag på som valigt
Jag gör så här, första veckan lätt träning gärna simmning eller cyckling och lätt jogg.Andra veckan testar jag (om kroppen känns ok) ett hårt pass som jag brukade köra innan tävlingen. Orkar jag hålla samma tempo på det passet så tränar jag på som valigt