Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 08:08Beror på.
Efter Bellmanstafetten, då man springer fort i 5 km, var jag helt slut efteråt. Däremot hade jag återhämtat mig efter ett par minuter.
Efter ett ultralopp (+42 km) är jag trött länge. Vila en vecka är heeelt ok...eller två. Oftast tar jag det
Beror på.
Efter Bellmanstafetten, då man springer fort i 5 km, var jag helt slut efteråt. Däremot hade jag återhämtat mig efter ett par minuter.
Efter ett ultralopp (+42 km) är jag trött länge. Vila en vecka är heeelt ok...eller två. Oftast tar jag det
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 08:39Titta på de bästa. De brukar inte se speciellt trötta ut efter målgång. Är man bra tränad för att ta ut sig så är man bra tränad för att återhämta sig.
Sedan spelar givetvis längden/tiden stor roll på hur fort man hinner återhämta sig.
Titta på de bästa. De brukar inte se speciellt trötta ut efter målgång. Är man bra tränad för att ta ut sig så är man bra tränad för att återhämta sig.
Sedan spelar givetvis längden/tiden stor roll på hur fort man hinner återhämta sig.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 09:07Efter ett millopp som jag tagit ut mig på och sprungit "som jag ska" är jag som död ett par timmar efter. Blir illamående och vill helst ligga i fosterställning och har svårt att äta.
Ett längre lopp som en mara eller Lidingö blir jag trött på ett annat
Efter ett millopp som jag tagit ut mig på och sprungit "som jag ska" är jag som död ett par timmar efter. Blir illamående och vill helst ligga i fosterställning och har svårt att äta.
Ett längre lopp som en mara eller Lidingö blir jag trött på ett annat
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 10:33"Konstig fråga ?
Hur trött man är efter lopp ?
Är ni inte tillräckligt trötta, då har ni inte gett allt !
Jag är alltid "hellt död" i när jag kommer i mål, men däremot så är jag snabb återhämtning."Ännu konstigare/dumare ifrågasättande. Svaren skiljer s
"Konstig fråga ?
Hur trött man är efter lopp ?
Är ni inte tillräckligt trötta, då har ni inte gett allt !
Jag är alltid "hellt död" i när jag kommer i mål, men däremot så är jag snabb återhämtning."
Ännu konstigare/dumare ifrågasättande. Svaren skiljer s
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 10:37Räcker det inte med att vinna utan måste segraren ta ut sig också?
Räcker det inte med att vinna utan måste segraren ta ut sig också?
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 10:39Får känslan av att segraren måste ta ut sig också, David.
Får känslan av att segraren måste ta ut sig också, David.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 11:20Beror väl på?
- Kan man vinna utan anstränga sig så gör man det.
- Kommer man någonstans i mitten och är motionär (som jag i Göteborgsvarvet) så skulle jag aldrig knäcka mig totalt.
- Har man däremot en chans att placera sig på medaljplats i en större t
Beror väl på?
- Kan man vinna utan anstränga sig så gör man det.
- Kommer man någonstans i mitten och är motionär (som jag i Göteborgsvarvet) så skulle jag aldrig knäcka mig totalt.
- Har man däremot en chans att placera sig på medaljplats i en större t
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 14:29Krister, har man chans till ett pers så ligger man väl i lite extra?
Krister, har man chans till ett pers så ligger man väl i lite extra?
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 14:36Relaxed efficiency? Det blir nästan mer ansträngande att hindra ansiktet från att skrynkla ihop sig när det börjar bli jobbigt, men det kanske bara är jag...
Relaxed efficiency? Det blir nästan mer ansträngande att hindra ansiktet från att skrynkla ihop sig när det börjar bli jobbigt, men det kanske bara är jag...
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 14:46Tänk på alla stilpoäng man får när springer förbi en folksamling och låtsas vara helt oberörd.
Tänk på alla stilpoäng man får när springer förbi en folksamling och låtsas vara helt oberörd.