Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 15:05Det var vi nog hela tiden, vi pratade om lite olika saker bara 😉
Det var vi nog hela tiden, vi pratade om lite olika saker bara 😉
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 15:09Håller med David. Många gånger tycker jag det kan kännas betydligt lättare om jag byter växel och gasar på sista biten. Precis som om kroppen skulle plocka energin från någon annan depå än den som använts. 🙂
Håller med David. Många gånger tycker jag det kan kännas betydligt lättare om jag byter växel och gasar på sista biten. Precis som om kroppen skulle plocka energin från någon annan depå än den som använts. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 15:49Tycker att det är lite för bra spurt ibland bara... Typ sprintfart. (Men kanske lite synd att klaga! ;))
Tycker att det är lite för bra spurt ibland bara... Typ sprintfart. (Men kanske lite synd att klaga! ;))
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 16:38Det går att spurta oavsett hur trött man är, om man har de förutsättningarna.
Det går att spurta oavsett hur trött man är, om man har de förutsättningarna.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 17:38Nog har man sett sanslösa spurtar sista 500:a metrarna.
Nog har man sett sanslösa spurtar sista 500:a metrarna.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 17:58Fp. David ¤®: "Det går att spurta oavsett hur trött man är, om man har de förutsättningarna".
He he.
Med din logik skulle en person med rätt förutsättningar:
1. Kunna starta vilket lopp som helst med en spurt.
2. När den spurten är avklarad är man rejä
Fp. David ¤®: "Det går att spurta oavsett hur trött man är, om man har de förutsättningarna".
He he.
Med din logik skulle en person med rätt förutsättningar:
1. Kunna starta vilket lopp som helst med en spurt.
2. När den spurten är avklarad är man rejä
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 18:04var inte dum nu
var inte dum nu
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 18:15Då vet du inte vad en spurt är för något? Det finns många sega gubbar.
Då vet du inte vad en spurt är för något? Det finns många sega gubbar.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 19:13Min bästa spurt var när en annan lika seg gubbe höll på att spurta om mig när jag just hade spurtat om honom i hans spurt.
Min bästa spurt var när en annan lika seg gubbe höll på att spurta om mig när jag just hade spurtat om honom i hans spurt.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 20:12Oj vad många svar jag fick...
Min analys från loppet i lördags var att kände att jag tappade möjligheten till sub40 någonstans mellan 6-7 km och då tappade jag även sugen. Hade jag haft "häng" på PB eller haft någon som jag verkligen vill slå hade jag no
Oj vad många svar jag fick...
Min analys från loppet i lördags var att kände att jag tappade möjligheten till sub40 någonstans mellan 6-7 km och då tappade jag även sugen. Hade jag haft "häng" på PB eller haft någon som jag verkligen vill slå hade jag no