Quote from Jan Lundquist on 17 June 2010, 12:38Är du säker på att du inte är allergisk?
Jag var inte det när jag var 39 men när jag fyllde 40 utvecklade jag allergier. Det jag vet är Björk och Gräs men sannolikt en hel massa annat skräp i luften också. Häromdagen när jag sprang trodde jag jag skulle
Är du säker på att du inte är allergisk?
Jag var inte det när jag var 39 men när jag fyllde 40 utvecklade jag allergier. Det jag vet är Björk och Gräs men sannolikt en hel massa annat skräp i luften också. Häromdagen när jag sprang trodde jag jag skulle
Quote from Magnus Gelang on 17 June 2010, 13:18Stina: Jo såklart sånt kan komma hastigt. Men jag märker inget annars, när jag är ute och går i skogen t.ex, eller när vi har nyklippt gräs hemma.
Visst borde man väl märka av det då också, eller?
Stina: Jo såklart sånt kan komma hastigt. Men jag märker inget annars, när jag är ute och går i skogen t.ex, eller när vi har nyklippt gräs hemma.
Visst borde man väl märka av det då också, eller?
Quote from Jan Lundquist on 17 June 2010, 13:22Jag är ingen bra person att fråga. Jag har eg. inte accepterat min allergi. Jag är ju frisk 😉 Dessutom tror jag inte det finns två personer där allergierna är lika.
Jag är ingen bra person att fråga. Jag har eg. inte accepterat min allergi. Jag är ju frisk 😉 Dessutom tror jag inte det finns två personer där allergierna är lika.
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 13:30Man snörvlar nog i sig mer om man springer än om man går, så det kan vara en fråga om mängd också. Du kan ju vara känslig mot stora mängder men fortfarande kunna tolerera små?
Man snörvlar nog i sig mer om man springer än om man går, så det kan vara en fråga om mängd också. Du kan ju vara känslig mot stora mängder men fortfarande kunna tolerera små?
Quote from Magnus Gelang on 17 June 2010, 13:39Jo sant, man drar nog i sig mer när man joggar.
Får se om det fortsätter vara ett problem, isåfall får jag väl söka för det.
Jo sant, man drar nog i sig mer när man joggar.
Får se om det fortsätter vara ett problem, isåfall får jag väl söka för det.
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 14:21Tror man drar i sig mer när man tränar. Har inte känt jättemycket i år, men igår morse cyklade jag till jobbet så fort jag kunde, ungefär en timme. Började snora lite på vägen och fick världens allergichock när jag kommit fram. Borde vara att jag andats i
Tror man drar i sig mer när man tränar. Har inte känt jättemycket i år, men igår morse cyklade jag till jobbet så fort jag kunde, ungefär en timme. Började snora lite på vägen och fick världens allergichock när jag kommit fram. Borde vara att jag andats i
Quote from Magnus Gelang on 17 June 2010, 14:34Ja det låter ju logiskt.
Ja det låter ju logiskt.
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 18:45Samtidigt fungerar kroppen ofta så att den har tid med allergi då den är upptagen med riktiga faror och min kropp slutar vara allergisk under ansträngning. Jag är ofta allergisk men har ALDRIG varit allergisk under motion eller MC-åkning (vilket vore otre
Samtidigt fungerar kroppen ofta så att den har tid med allergi då den är upptagen med riktiga faror och min kropp slutar vara allergisk under ansträngning. Jag är ofta allergisk men har ALDRIG varit allergisk under motion eller MC-åkning (vilket vore otre
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 20:15Nej, det är samma med mig. Det var bara lite snuva medan jag ansträngde mig, men när jag kom in i omklädningsrummet svullnade hela ansiktet ihop på mig på några få minuter. Så kroppen fattar när det är läge att bråka och inte, helt klart.
Nej, det är samma med mig. Det var bara lite snuva medan jag ansträngde mig, men när jag kom in i omklädningsrummet svullnade hela ansiktet ihop på mig på några få minuter. Så kroppen fattar när det är läge att bråka och inte, helt klart.
Quote from Magnus Gelang on 17 June 2010, 20:23Hmm,,,uppenbarligen är kroppen klok ibland då 😀
Hmm,,,uppenbarligen är kroppen klok ibland då 😀