Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 21:57Peter! Så är det även för mig,när jag är allergisk försvinner mina symptom vid löpning,men återkommer ofta på kvällen igen!
Peter! Så är det även för mig,när jag är allergisk försvinner mina symptom vid löpning,men återkommer ofta på kvällen igen!
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 22:07Dags att byta rubrik på tråden?
Jag funderar också på det här med uppvärmning, jag kör ju ett väldigt långsamt program, just nu 2min spring/3min gång. Men det tar ändå alltid 2-3 repetitioner innan den omedelbara "jag dör, fan vad jobbigt. Jag stapplar f
Dags att byta rubrik på tråden?
Jag funderar också på det här med uppvärmning, jag kör ju ett väldigt långsamt program, just nu 2min spring/3min gång. Men det tar ändå alltid 2-3 repetitioner innan den omedelbara "jag dör, fan vad jobbigt. Jag stapplar f
Quote from Catharina Brattlin on 17 June 2010, 22:09Adrenalinpåslaget lindrar defintivt allergisymtomen. Jag har sett patienter med livsfarliga allergichocker som har blivit märkbart bättre i akutskedet efter adrenalininjektioner.
En möjlig förklaring. 🙂
Adrenalinpåslaget lindrar defintivt allergisymtomen. Jag har sett patienter med livsfarliga allergichocker som har blivit märkbart bättre i akutskedet efter adrenalininjektioner.
En möjlig förklaring. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 22:10Det är min tanke också:-)
Det är min tanke också:-)
Quote from Magnus Gelang on 17 June 2010, 22:26Joachim: Jag har aldrig känt detta när jag har kört gång som uppvärmning. Jag kan tycka att det är lite småtungt i början av joggingen även då, men inte som igår.
Fasiken vad sugen jag blev på att testa här hemma på plan mark nu snart,,,,,men jag får inte
Joachim: Jag har aldrig känt detta när jag har kört gång som uppvärmning. Jag kan tycka att det är lite småtungt i början av joggingen även då, men inte som igår.
Fasiken vad sugen jag blev på att testa här hemma på plan mark nu snart,,,,,men jag får inte
Quote from Magnus Gelang on 20 June 2010, 20:46Rapport och lite analys då 🙂
Idag valde jag en runda som är på 2,5 km och i stort sett platt. Började jogga direkt, utan någon snabb gång som uppvärmning. Gick mycket bättre än i onsdags. Vad kan det då ha berott på?
Allergi:
Inte riktigt jämförbart f
Rapport och lite analys då 🙂
Idag valde jag en runda som är på 2,5 km och i stort sett platt. Började jogga direkt, utan någon snabb gång som uppvärmning. Gick mycket bättre än i onsdags. Vad kan det då ha berott på?
Allergi:
Inte riktigt jämförbart f
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 21:13Ovana jag märker stor skillnad på flåset om det är 15 eller 20 grader ute. Jag som alltid (och då menar jag verkligen alltid) letar upp solen och värmen har märkt att när jag springer då vill jag ha det molnigt och svalt. Så jag tror att du har den mesta
Ovana jag märker stor skillnad på flåset om det är 15 eller 20 grader ute. Jag som alltid (och då menar jag verkligen alltid) letar upp solen och värmen har märkt att när jag springer då vill jag ha det molnigt och svalt. Så jag tror att du har den mesta
Quote from Magnus Gelang on 20 June 2010, 21:25Ja kanske temperaturen spelar in en hel del. Såg på SMHI för min trakt att det ska vara runt 18 grader på tisdagkväll. Då har jag tänkt att ge mig ut igen, får väl ta samma runda då och se hur det går 🙂
Ja kanske temperaturen spelar in en hel del. Såg på SMHI för min trakt att det ska vara runt 18 grader på tisdagkväll. Då har jag tänkt att ge mig ut igen, får väl ta samma runda då och se hur det går 🙂
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 22:56För mig är uppvärmning natt och dag inför hårda pass. Brukar börja med att promenera till eventuell mötesplats med löpkompisar (kanske 5 min), för att sedan springa i lätt fart i 20 minuter (kanske 1:30/km långsammare än miltid).
Efter denna "jogg" bruka
För mig är uppvärmning natt och dag inför hårda pass. Brukar börja med att promenera till eventuell mötesplats med löpkompisar (kanske 5 min), för att sedan springa i lätt fart i 20 minuter (kanske 1:30/km långsammare än miltid).
Efter denna "jogg" bruka
Quote from Magnus Gelang on 20 June 2010, 23:12Micke: 😀 Men jag tror att du är på en helt annan nivå än jag. Idag joggade jag liksom 2,5 km på knappa 17 minuter 😀
Känns inte som att det är din nivå 😀
Micke: 😀 Men jag tror att du är på en helt annan nivå än jag. Idag joggade jag liksom 2,5 km på knappa 17 minuter 😀
Känns inte som att det är din nivå 😀