Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningIceBug!
You need to log in to create posts and topics.

Peter: Det kanske snöslasket på slingan som inte funkade med mina icebug? Iriterande var det i alla fall att halka rundor. Nej, nu säljer jag min Icebug!!

Jag kör med Asics Gel Arctic, greppet tycker jag är sådär. Löpkänslan är däremot helt okej. Bra dämpning och inga problem med skavsår. Dubbarna är utbytbara och kan enligt marathon.se bytas mot 9mm dubbar (6mm är standard) vilket borde ge bättre grepp.

h

Måste säga att Pytho skorna var helt suveräna, perfekta och inga tecken av skavsår eller annat (t+)
Sprang först som vanligt då jag fortfarande var feg men upptäckte sen det otroligt grymma fästet, så då drog jag mer ut på vägarna där det var blandat hård

Köpte ett par Icebug 2004 på vintern, precis när de lanserades - tror att det var "deras första modell" - de är svarta, med lite inslag av rött och lite reflex.
de åker fram när underlaget kräver det - bor i Stockholmsområdet så det är ju inte varje dag d

Valet stod mellan Asics Gel Arctic och Icebug Pytho, jag hade möjlighet att prova båda utomhus.
Följande kunde jag iaf konstatera:
Asics har bättre dämpning, är riktigt sköna att springa i. Dåligt grepp pgr av att dubbarna inte ligger utanpå yttersulan u

Mina MR2 Extreme står fortfarande oanvända. Soligt och fint idag. Tussilagospaning i de vanliga löparskorna. Januari.... mmm (H)

Eller ett resultat sponsrat av:
http://koldioxidensvanner.slu.se

😀 Ja det kan nog inte vara omöjligt.

Jäkligt konstigt är det iaf. Tur att man inte satsade på vasaloppet detta år.

Hmmm ..... tror du det blir bättre framöver Andreas?

Tveksamt.

Jag hörde en forskare som gav vasaloppet max 10 år till på "natursnö".
Får väll avlägga den i Torsby-tunneln när jag väl gör slag i saken.(#)