Quote from Funbeat user on 10 January 2008, 07:30Peter: Det kanske snöslasket på slingan som inte funkade med mina icebug? Iriterande var det i alla fall att halka rundor. Nej, nu säljer jag min Icebug!!
Peter: Det kanske snöslasket på slingan som inte funkade med mina icebug? Iriterande var det i alla fall att halka rundor. Nej, nu säljer jag min Icebug!!
Quote from Katarina Lindbäck on 12 January 2008, 16:47Jag kör med Asics Gel Arctic, greppet tycker jag är sådär. Löpkänslan är däremot helt okej. Bra dämpning och inga problem med skavsår. Dubbarna är utbytbara och kan enligt marathon.se bytas mot 9mm dubbar (6mm är standard) vilket borde ge bättre grepp.
h
Jag kör med Asics Gel Arctic, greppet tycker jag är sådär. Löpkänslan är däremot helt okej. Bra dämpning och inga problem med skavsår. Dubbarna är utbytbara och kan enligt marathon.se bytas mot 9mm dubbar (6mm är standard) vilket borde ge bättre grepp.
h
Quote from Funbeat user on 13 January 2008, 02:24Måste säga att Pytho skorna var helt suveräna, perfekta och inga tecken av skavsår eller annat (t+)
Sprang först som vanligt då jag fortfarande var feg men upptäckte sen det otroligt grymma fästet, så då drog jag mer ut på vägarna där det var blandat hård
Måste säga att Pytho skorna var helt suveräna, perfekta och inga tecken av skavsår eller annat (t+)
Sprang först som vanligt då jag fortfarande var feg men upptäckte sen det otroligt grymma fästet, så då drog jag mer ut på vägarna där det var blandat hård
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 08:50Köpte ett par Icebug 2004 på vintern, precis när de lanserades - tror att det var "deras första modell" - de är svarta, med lite inslag av rött och lite reflex.
de åker fram när underlaget kräver det - bor i Stockholmsområdet så det är ju inte varje dag d
Köpte ett par Icebug 2004 på vintern, precis när de lanserades - tror att det var "deras första modell" - de är svarta, med lite inslag av rött och lite reflex.
de åker fram när underlaget kräver det - bor i Stockholmsområdet så det är ju inte varje dag d
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 14:00Valet stod mellan Asics Gel Arctic och Icebug Pytho, jag hade möjlighet att prova båda utomhus.
Följande kunde jag iaf konstatera:
Asics har bättre dämpning, är riktigt sköna att springa i. Dåligt grepp pgr av att dubbarna inte ligger utanpå yttersulan u
Valet stod mellan Asics Gel Arctic och Icebug Pytho, jag hade möjlighet att prova båda utomhus.
Följande kunde jag iaf konstatera:
Asics har bättre dämpning, är riktigt sköna att springa i. Dåligt grepp pgr av att dubbarna inte ligger utanpå yttersulan u
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 14:16Mina MR2 Extreme står fortfarande oanvända. Soligt och fint idag. Tussilagospaning i de vanliga löparskorna. Januari.... mmm (H)
Mina MR2 Extreme står fortfarande oanvända. Soligt och fint idag. Tussilagospaning i de vanliga löparskorna. Januari.... mmm (H)
Quote from Urban Nilsson on 14 January 2008, 14:18Eller ett resultat sponsrat av:
http://koldioxidensvanner.slu.se
Eller ett resultat sponsrat av:
http://koldioxidensvanner.slu.se
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 14:28😀 Ja det kan nog inte vara omöjligt.
Jäkligt konstigt är det iaf. Tur att man inte satsade på vasaloppet detta år.
😀 Ja det kan nog inte vara omöjligt.
Jäkligt konstigt är det iaf. Tur att man inte satsade på vasaloppet detta år.
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 08:09Hmmm ..... tror du det blir bättre framöver Andreas?
Hmmm ..... tror du det blir bättre framöver Andreas?
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 09:33Tveksamt.
Jag hörde en forskare som gav vasaloppet max 10 år till på "natursnö".
Får väll avlägga den i Torsby-tunneln när jag väl gör slag i saken.(#)
Tveksamt.
Jag hörde en forskare som gav vasaloppet max 10 år till på "natursnö".
Får väll avlägga den i Torsby-tunneln när jag väl gör slag i saken.(#)