Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 10:08Puh... då är det tur att all snö och is har regnat bort, så man kan sätta in icebug´en långt in i skåpet igen!! 🙂
Puh... då är det tur att all snö och is har regnat bort, så man kan sätta in icebug´en långt in i skåpet igen!! 🙂
Quote from Lars Ekegård on 8 January 2008, 17:47Funkar dom inte så är det nog dax för sånna här grejer
http://www.expo.planetmountain.com/Pages/Company_p.lasso?nav=n2&l=2&id_comp=6&keyID=120
http://www.addnature.com/product.asp?pf_id=CAMPXLC470
Garanterat bett i alla väder 🙂
Funkar dom inte så är det nog dax för sånna här grejer
http://www.expo.planetmountain.com/Pages/Company_p.lasso?nav=n2&l=2&id_comp=6&keyID=120
http://www.addnature.com/product.asp?pf_id=CAMPXLC470
Garanterat bett i alla väder 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 20:46Haha, jag gillade speciellt dojjan som den första länken ledde till! Rena batman-dojjorna! 🙂
Haha, jag gillade speciellt dojjan som den första länken ledde till! Rena batman-dojjorna! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 22:14Hehe, tuffa skor. 😀
Jag blev ju lite orolig av den negativa kommentaren, men bestämde mig ändå för att köpa att par Pytho. Fick chans att prova dem genast idag och jag tyckte att de var suveräna! Inga klagomål alls.
Men, det är väl som sagt skillnad på
Hehe, tuffa skor. 😀
Jag blev ju lite orolig av den negativa kommentaren, men bestämde mig ändå för att köpa att par Pytho. Fick chans att prova dem genast idag och jag tyckte att de var suveräna! Inga klagomål alls.
Men, det är väl som sagt skillnad på
Quote from Funbeat user on 9 January 2008, 10:24Tack magnus för tipsen!
Men med tanke på hur lite snö och is vi har här nere, kan jag träna på annat sätt under tiden.
Denna omgången hade vi snön och isen nästan en hel vecka. :@
Nu är det som tur var helt borta! (H:)
Tack magnus för tipsen!
Men med tanke på hur lite snö och is vi har här nere, kan jag träna på annat sätt under tiden.
Denna omgången hade vi snön och isen nästan en hel vecka. :@
Nu är det som tur var helt borta! (H:)
Quote from Sissel Svanøe on 9 January 2008, 14:05Vintern på Västkusten varade ett dygn. Men jag fick testat mina Ice Bugsisar i alla fall. Och det var roligt, men jag ska plåstra hälarna nästa gång. (Ville inte gnälla i mitt förra inlägg, men lite skav på ena hälen fick jag allt.)
Vintern på Västkusten varade ett dygn. Men jag fick testat mina Ice Bugsisar i alla fall. Och det var roligt, men jag ska plåstra hälarna nästa gång. (Ville inte gnälla i mitt förra inlägg, men lite skav på ena hälen fick jag allt.)
Quote from Funbeat user on 9 January 2008, 14:28Här nere i Skåne var det isigt och snöigt drygt en dag, och då hade jag som tur var inomhusträning! Vi får väl se när nöden kräver icebugs, då är det väl bara att bita ihop och ta det där obligatoriska skavsåret jag alltid får efter första passen med dem.
Här nere i Skåne var det isigt och snöigt drygt en dag, och då hade jag som tur var inomhusträning! Vi får väl se när nöden kräver icebugs, då är det väl bara att bita ihop och ta det där obligatoriska skavsåret jag alltid får efter första passen med dem.
Quote from Sofie Schenell on 9 January 2008, 15:17Icebug värdelösa på is????
Jag har sprungit intervaller på slask som frusit till is utan nåt som helst problem
Icebug värdelösa på is????
Jag har sprungit intervaller på slask som frusit till is utan nåt som helst problem
Quote from Funbeat user on 9 January 2008, 17:23Anna-Karin, de Salomon skor du köpte är super! Har använt mina mycket.
Anna-Karin, de Salomon skor du köpte är super! Har använt mina mycket.
Quote from Funbeat user on 10 January 2008, 00:49Nu har jag oxå ett par Pytho! ska provspringa imorgon 😀
Hade tänkt önska i julklapp nästa år eller till jag fyllde år då jag inte hade råd, men nu är jag på besök hos föräldrarna uppe i Luleå.
Var ut och sprang igår och vurpade rejält vilket inte min fa
Nu har jag oxå ett par Pytho! ska provspringa imorgon 😀
Hade tänkt önska i julklapp nästa år eller till jag fyllde år då jag inte hade råd, men nu är jag på besök hos föräldrarna uppe i Luleå.
Var ut och sprang igår och vurpade rejält vilket inte min fa