Quote from Funbeat user on 16 December 2007, 13:06Fredrik
Det förstår jag men för mig som pendlar i jobbet och är nyiflyttad i Umeå med underkylt regn och lite snö så har det här med dubbade skor dykt upp som ett nytt problem. Altså gäller löband tills tomten har varit hemma hos oss. Att åka hem och spr
Fredrik
Det förstår jag men för mig som pendlar i jobbet och är nyiflyttad i Umeå med underkylt regn och lite snö så har det här med dubbade skor dykt upp som ett nytt problem. Altså gäller löband tills tomten har varit hemma hos oss. Att åka hem och spr
Quote from Funbeat user on 16 December 2007, 20:53I Norge gör man så här:
http://www.kondis.no/default/index.php?aid=67688&k=sjef%2Fforsiden&mid=
I Norge gör man så här:
http://www.kondis.no/default/index.php?aid=67688&k=sjef%2Fforsiden&mid=
Quote from Funbeat user on 29 December 2007, 21:07Hur fungerar IceBugs när det är väldigt isigt och med en cm nysnö/pudersnö över ?? Sådant före var det här ikväll då jag sprang och det var rätt slibbigt. Lurar på om man ska investera i ett par, hela hösten har det där jag bor varit en isgata i kombinati
Hur fungerar IceBugs när det är väldigt isigt och med en cm nysnö/pudersnö över ?? Sådant före var det här ikväll då jag sprang och det var rätt slibbigt. Lurar på om man ska investera i ett par, hela hösten har det där jag bor varit en isgata i kombinati
Quote from Funbeat user on 3 January 2008, 21:16Idag slog jag till och köpte mig ett par IceBug MR3 😀 Provsprang dem ikväll och de fungerade kanon på både is, "riktig" vinterväg och is med snö över. Känns som en vettig investering (t+)
Idag slog jag till och köpte mig ett par IceBug MR3 😀 Provsprang dem ikväll och de fungerade kanon på både is, "riktig" vinterväg och is med snö över. Känns som en vettig investering (t+)
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 10:38Hur bra är dämpningen i ett par icebug?
Väger 90 + och behöver ett par skor som inte sliter på knäna och benhinnorna. Pratade med en säljare på en sportbutik och han rekomenderade Asics dubbskor med pronationsilägg framför Icebug.Funderar om man istäl
Hur bra är dämpningen i ett par icebug?
Väger 90 + och behöver ett par skor som inte sliter på knäna och benhinnorna. Pratade med en säljare på en sportbutik och han rekomenderade Asics dubbskor med pronationsilägg framför Icebug.
Funderar om man istäl
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 11:37Jörgen: underbar avatar
>Hur bra är dämpningen i ett par icebug?
>Väger 90 + och behöver ett par skor som inte sliter på knäna och benhinnorna.Det där kommer Jessica att ha synpunkter på. Hon menar att vi alla klemar bort oss med för mycket dämpning i
Jörgen: underbar avatar
>Hur bra är dämpningen i ett par icebug?
>Väger 90 + och behöver ett par skor som inte sliter på knäna och benhinnorna.
Det där kommer Jessica att ha synpunkter på. Hon menar att vi alla klemar bort oss med för mycket dämpning i
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 13:39tack peter, nu slipper jag
tack peter, nu slipper jag
Quote from Lars Ekegård on 4 January 2008, 14:36Skiljer nog en del på olika modeler när det gäller dämpning men mina MR2 har inte mycket dämpning alls men en väldigt bra löpkänsla.
Tittade på ett par Asics och tyckte inte dom dubben såg mycket ut för världen, såg ut som vanliga ståldubbar och inte kar
Skiljer nog en del på olika modeler när det gäller dämpning men mina MR2 har inte mycket dämpning alls men en väldigt bra löpkänsla.
Tittade på ett par Asics och tyckte inte dom dubben såg mycket ut för världen, såg ut som vanliga ståldubbar och inte kar
Quote from Funbeat user on 5 January 2008, 22:30Hej! Var nyss ute och sprang 10 km med mina IceBug PYTHO BUGrip. Dom funkar "klockrent". Underlaget var glansis med fläckvis snö/asfalt. Nästan bättre grepp än med vanliga dojjor på asfalt. Dessutom varma och sköna, vindtäta med mkt bra löpkänsla. Dämpni
Hej! Var nyss ute och sprang 10 km med mina IceBug PYTHO BUGrip. Dom funkar "klockrent". Underlaget var glansis med fläckvis snö/asfalt. Nästan bättre grepp än med vanliga dojjor på asfalt. Dessutom varma och sköna, vindtäta med mkt bra löpkänsla. Dämpni
Quote from Christer Heinbäck on 6 January 2008, 17:54Jag har sprungit med min Icebug Pytho idag. 25 km på snöiga vägar. Kanon!!!!
I (L) Icebug!!!
Jag har sprungit med min Icebug Pytho idag. 25 km på snöiga vägar. Kanon!!!!
I (L) Icebug!!!