Quote from Funbeat user on 15 December 2007, 12:40Det är allt en jäkla tur mad alla konsumentråd man får här! (t+)
Det är allt en jäkla tur mad alla konsumentråd man får här! (t+)
Quote from ellen olsson on 15 December 2007, 13:16> Jag köpte ett par Asics Gel Artic förra vinten. Efter ett fåtal löprundor var dubbarna utslitna.
Oerhört klantigt av dem att ha ett stål som bevisligen är mjukare än asfalt i dubbarna. Någon måste ha tänkt helt fel. Skorna blir ju mycket mer allround
> Jag köpte ett par Asics Gel Artic förra vinten. Efter ett fåtal löprundor var dubbarna utslitna.
Oerhört klantigt av dem att ha ett stål som bevisligen är mjukare än asfalt i dubbarna. Någon måste ha tänkt helt fel. Skorna blir ju mycket mer allround
Quote from Funbeat user on 15 December 2007, 14:08Det är ju kasst!
Ska kolla upp det där med dubbarna för jag vill ju inte att dom slits ut direkt, dom ska ju hålla några vintrar.Vad var det i förra årets? stål?
Det är ju kasst!
Ska kolla upp det där med dubbarna för jag vill ju inte att dom slits ut direkt, dom ska ju hålla några vintrar.
Vad var det i förra årets? stål?
Quote from Funbeat user on 15 December 2007, 14:10Såg nu att Fredrik skrev att det var stål, dags att vakna nu kanske.
Såg nu att Fredrik skrev att det var stål, dags att vakna nu kanske.
Quote from Funbeat user on 15 December 2007, 17:43Asics hade problem med dubbarna på Arctic i fjol, men i år är de annorlunda.
Asics hade problem med dubbarna på Arctic i fjol, men i år är de annorlunda.
Quote from ellen olsson on 15 December 2007, 17:58> Asics hade problem med dubbarna på Arctic i fjol, men i år är de annorlunda.
Jaså? Jag har läst ett test ganska nyligen där de fortfarande var för mjuka. Kan de ha ändrat sedan dess?
Kolla in testerna när de fått upp nedanstående sajt ordentligt igen
> Asics hade problem med dubbarna på Arctic i fjol, men i år är de annorlunda.
Jaså? Jag har läst ett test ganska nyligen där de fortfarande var för mjuka. Kan de ha ändrat sedan dess?
Kolla in testerna när de fått upp nedanstående sajt ordentligt igen
Quote from Funbeat user on 15 December 2007, 18:34Sorry Fredrik
Testzone ligger nere för reparation f.n. Annars had jag gärna läst testet. Funderar på Asics Arctic eller Icebug M3.
Har Du råd/tips som verkar insatt?
Sorry Fredrik
Testzone ligger nere för reparation f.n. Annars had jag gärna läst testet. Funderar på Asics Arctic eller Icebug M3.
Har Du råd/tips som verkar insatt?
Quote from ellen olsson on 15 December 2007, 18:42> Testzone ligger nere för reparation f.n.
Det vet jag mycket väl. Det var därför jag formulerade mig som jag gjorde. 🙂
Jag skulle välja IceBug eller VJ eftersom de _bevisligen_ använder dubbar i karbidstål. Budgetalternativet är att låta dubba ett p
> Testzone ligger nere för reparation f.n.
Det vet jag mycket väl. Det var därför jag formulerade mig som jag gjorde. 🙂
Jag skulle välja IceBug eller VJ eftersom de _bevisligen_ använder dubbar i karbidstål. Budgetalternativet är att låta dubba ett p
Quote from Funbeat user on 15 December 2007, 22:10Ledsen Fredrik - jag var inte på hugget där 🙂
Tack för tipsen - det pekar vidre mot Icebug för mig som motionsspringer på Umeås & Götebotgs gator med mer is än snö. Det är värt en eller annan krona att slippa löpbandet, eller hur?
Ledsen Fredrik - jag var inte på hugget där 🙂
Tack för tipsen - det pekar vidre mot Icebug för mig som motionsspringer på Umeås & Götebotgs gator med mer is än snö. Det är värt en eller annan krona att slippa löpbandet, eller hur?
Quote from ellen olsson on 16 December 2007, 09:50Löpband bör undvikas till varje pris! 🙂
Under de dryga 2,5 år jag haft dem så har aldrig än använt mina Icebug (MR2 BuGrip) när jag sprungit på gatorna i Göteborg och Mölndal. Däremot har jag använt dem på ett flertal andra ställen.
Löpband bör undvikas till varje pris! 🙂
Under de dryga 2,5 år jag haft dem så har aldrig än använt mina Icebug (MR2 BuGrip) när jag sprungit på gatorna i Göteborg och Mölndal. Däremot har jag använt dem på ett flertal andra ställen.