Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 02:16Helt riktigt. Jag lyckades ta mig i mål och fick tiden 4 timmar 37 minuter. Loppet gick ungefär såhär att jag joggade i lugnt tempo, och försökte njuta av upplevelsen så länge de gick...
Efter 20 km var kroppen och huvudet färdiga med löpning för dagen.
Helt riktigt. Jag lyckades ta mig i mål och fick tiden 4 timmar 37 minuter. Loppet gick ungefär såhär att jag joggade i lugnt tempo, och försökte njuta av upplevelsen så länge de gick...
Efter 20 km var kroppen och huvudet färdiga med löpning för dagen.
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 07:09🙂 Inga bestående men,fullt återhämtad?
🙂 Inga bestående men,fullt återhämtad?
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 08:25En lite reflexion bara.
Kroppen klara ofantligt mycket mer än vad man tror. Det är (nästan) uteslutande huvudet som inte vill.
Du visar det när du faktiskt tar ett par löparsteg i slutet.
Vad man måste lära sig är att kunna skilja på skadlig smärta och b
En lite reflexion bara.
Kroppen klara ofantligt mycket mer än vad man tror. Det är (nästan) uteslutande huvudet som inte vill.
Du visar det när du faktiskt tar ett par löparsteg i slutet.
Vad man måste lära sig är att kunna skilja på skadlig smärta och b
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 11:48Kroppen känns om något bättre efter loppet eftersom den fått lite träning (hela vårsäsongens träning på en gång). Hade inte ens blåsor på fötterna efter loppet.
Huvudet strejkade absolut, och jag letade och nästan hoppades på känningar som på något sätt
Kroppen känns om något bättre efter loppet eftersom den fått lite träning (hela vårsäsongens träning på en gång). Hade inte ens blåsor på fötterna efter loppet.
Huvudet strejkade absolut, och jag letade och nästan hoppades på känningar som på något sätt
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 14:49Kul att det funkade! Har ungefär samma upplevelse på min marapremiär - tränade duktigt under höst och början av vintern, skadad och löpvila 2 månader, nytt försök med seriös träning i feb/mars, ny skada och i princip totalvila i april/maj.
Lyckades stapp
Kul att det funkade! Har ungefär samma upplevelse på min marapremiär - tränade duktigt under höst och början av vintern, skadad och löpvila 2 månader, nytt försök med seriös träning i feb/mars, ny skada och i princip totalvila i april/maj.
Lyckades stapp
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 14:54Ett marathon är 10 miles löpar-eufori följt av 10 miles ansträngande löpning följt av 10 km mardröm
Ett marathon är 10 miles löpar-eufori följt av 10 miles ansträngande löpning följt av 10 km mardröm