Quote from Magnus Gelang on 1 June 2008, 17:35Tack alla som svarat. Lite följdfrågor:
Vad är det för speciellt med en löparklocka? Tydligen kan inte alla detta med att pipa men det måste ju ändå vara nåt speciellt eftersom det heter Löparklocka?En suunto t3 är alltså billigare än en suunto t6, men
Tack alla som svarat. Lite följdfrågor:
Vad är det för speciellt med en löparklocka? Tydligen kan inte alla detta med att pipa men det måste ju ändå vara nåt speciellt eftersom det heter Löparklocka?
En suunto t3 är alltså billigare än en suunto t6, men
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 17:40Jag skrev ett sånt program i java till mobiltelefonen en gång.
Perfekt som rondklocka när man sparras, man kunde ställa in sekunder arbete och sekunder vila och sedan bara trycka start! Fasen vilken nörd man är! 🙂
Jag skrev ett sånt program i java till mobiltelefonen en gång.
Perfekt som rondklocka när man sparras, man kunde ställa in sekunder arbete och sekunder vila och sedan bara trycka start! Fasen vilken nörd man är! 🙂
Quote from ellen olsson on 1 June 2008, 18:02Ett sådant program torde vara hyfsat lätt att hitta och ladda ner till mobilen och lär isåfall kosta gratis, annars kanske du kan få det av Per?
Ett sådant program torde vara hyfsat lätt att hitta och ladda ner till mobilen och lär isåfall kosta gratis, annars kanske du kan få det av Per?
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 18:13Fast det var ett dj*vla meck att få det att fungera med mobilen, tyvärr så är java inte riktigt så plattformsobereoende som de vill påskina!
Jag kan ju alltid skicka källkoden om jag hittar den...
Fast det var ett dj*vla meck att få det att fungera med mobilen, tyvärr så är java inte riktigt så plattformsobereoende som de vill påskina!
Jag kan ju alltid skicka källkoden om jag hittar den...
Quote from Magnus Gelang on 1 June 2008, 20:39Oj jag är ganska oteknisk och skulle kanske inte ens klara att få in det i mobilen 😀 Men javisst om du hittar det (leta inte ihjäl dig, men om du ramlar över det) så kan du ju messa och få en mailadress 🙂
Oj jag är ganska oteknisk och skulle kanske inte ens klara att få in det i mobilen 😀 Men javisst om du hittar det (leta inte ihjäl dig, men om du ramlar över det) så kan du ju messa och få en mailadress 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 20:55en suunto t6 kostar runt 4000:- och en T3 kostar ca 1300:-
Det finns en uppsjö av "löparklockor" utan pulsmätarfunktion. tex nike och adidas. Och givetvis kan du använda en pulsklocka utan bandet. Men då tar du ju inte pulsen. Och desto dyrare desto mer
en suunto t6 kostar runt 4000:- och en T3 kostar ca 1300:-
Det finns en uppsjö av "löparklockor" utan pulsmätarfunktion. tex nike och adidas. Och givetvis kan du använda en pulsklocka utan bandet. Men då tar du ju inte pulsen. Och desto dyrare desto mer
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 22:04Fredrik, du om nån vet väl bättre än att ta prototyper till system i produktion?
Man ska inte dela med sig av sina små fulhack!
Fredrik, du om nån vet väl bättre än att ta prototyper till system i produktion?
Man ska inte dela med sig av sina små fulhack!
Quote from ellen olsson on 1 June 2008, 22:11Jag föreslog inte ditt fulhack som primäralternativ. Jag skulle föreslå lite googling + ev. sökning på http://sourceforge.net/
Jag föreslog inte ditt fulhack som primäralternativ. Jag skulle föreslå lite googling + ev. sökning på http://sourceforge.net/
Quote from Magnus Gelang on 1 June 2008, 22:22José: Din länk funkade inte 🙁 Men å andra sidan tycker jag 1300 är för dyrt också,,,,,,vet inte riktigt hur mycket jag kommer att använda den ens.
Den andra länken (Per eller Fredrik som skrev) fattade jag ingenting av,,,,jag sa ju att jag var oteknisk
José: Din länk funkade inte 🙁 Men å andra sidan tycker jag 1300 är för dyrt också,,,,,,vet inte riktigt hur mycket jag kommer att använda den ens.
Den andra länken (Per eller Fredrik som skrev) fattade jag ingenting av,,,,jag sa ju att jag var oteknisk
Quote from Camilla Höög on 1 June 2008, 22:24Om en länk inte fungerar så kan du titta på länken och rätta till felet. I det här fallet är det en punkt på slutet som du tar bort och då fungerar det fint. Det händer så ofta så jag orkar inte ens kommentera det.
Om en länk inte fungerar så kan du titta på länken och rätta till felet. I det här fallet är det en punkt på slutet som du tar bort och då fungerar det fint. Det händer så ofta så jag orkar inte ens kommentera det.