Quote from Magnus Gelang on 1 June 2008, 22:57Tack Anders för hjälpen.
Tack Anders för hjälpen.
Quote from Magnus Gelang on 1 June 2008, 23:03Ytterligare en fråga då:
Hur vet jag att den som José länkade till är en som kan larma med intervaller? Och vad är det jag länkar till här, vanlig klocka eller en som kan larma?:
http://www.klockor.nu/adidas-kids-adk1233-p-10380.html
Jag ser ju när jag ko
Ytterligare en fråga då:
Hur vet jag att den som José länkade till är en som kan larma med intervaller? Och vad är det jag länkar till här, vanlig klocka eller en som kan larma?:
http://www.klockor.nu/adidas-kids-adk1233-p-10380.html
Jag ser ju när jag ko
Quote from Camilla Höög on 1 June 2008, 23:48Den där webbplatsen är helt usel när det gäller att visa detaljerade specifikationer och jag skulle inte lita på den för fem öre. Jag skulle söka mig till tillverkarens webbplats och läsa vad klockorna verkligen kan göra.
Att sen också Adidas site var he
Den där webbplatsen är helt usel när det gäller att visa detaljerade specifikationer och jag skulle inte lita på den för fem öre. Jag skulle söka mig till tillverkarens webbplats och läsa vad klockorna verkligen kan göra.
Att sen också Adidas site var he
Quote from Magnus Gelang on 1 June 2008, 23:57Tack Anders. Finns det något speciellt ord man ska söka på när man är på prisjakt.se? Jag fattar liksom inte vad denna sak/klocka heter förutom just det namnet Adidas har gett den,,,,måste ju finnas nåt att söka på såsom jag skulle skriva pulsklocka om de
Tack Anders. Finns det något speciellt ord man ska söka på när man är på prisjakt.se? Jag fattar liksom inte vad denna sak/klocka heter förutom just det namnet Adidas har gett den,,,,måste ju finnas nåt att söka på såsom jag skulle skriva pulsklocka om de
Quote from Camilla Höög on 2 June 2008, 01:35Du skriver in just vad den heter så får du träff, dvs. "Adidas Performance ADP1638". Jag föredrar att ALLTID googla fram saker och då får du träff på prisjakt.nu till rätt sida. Beskrivningen är undermålig där också. Så du får Googla, pussla ihop all info
Du skriver in just vad den heter så får du träff, dvs. "Adidas Performance ADP1638". Jag föredrar att ALLTID googla fram saker och då får du träff på prisjakt.nu till rätt sida. Beskrivningen är undermålig där också. Så du får Googla, pussla ihop all info
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 07:13Shit!! det var en helt galen länk på helt fel produkt. Länken var tll en annan klocka som låg runt 600:- kronor. Men som du nu läst ovan har de klockorna/sidorna blivit ordentligt sågade. Jag håller med om att du ska söka runt på nätet och titta på flera
Shit!! det var en helt galen länk på helt fel produkt. Länken var tll en annan klocka som låg runt 600:- kronor. Men som du nu läst ovan har de klockorna/sidorna blivit ordentligt sågade. Jag håller med om att du ska söka runt på nätet och titta på flera
Quote from Camilla Höög on 2 June 2008, 07:35Jag föredrar att köpa prylar som jag blir riktigt nöjd med och då rekommenderar jag starkt Garmin Forerunner 305. Det är mitt absolut bästa träningsredskap och bästa köp de senaste åren.
Den är lite dyr, men om du trixar lite så kan du få en från USA för
Jag föredrar att köpa prylar som jag blir riktigt nöjd med och då rekommenderar jag starkt Garmin Forerunner 305. Det är mitt absolut bästa träningsredskap och bästa köp de senaste åren.
Den är lite dyr, men om du trixar lite så kan du få en från USA för
Quote from Magnus Gelang on 2 June 2008, 08:28Tack alla som engagerat sig i frågan. Nu har jag fått en del input och får spinna vidare på det,,,,,,återkommer kanske och rapporterar om jag hittar nåt 🙂
Tack alla som engagerat sig i frågan. Nu har jag fått en del input och får spinna vidare på det,,,,,,återkommer kanske och rapporterar om jag hittar nåt 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 09:30lycka till och berätta vad det blev för klocka när du hittat nån.
lycka till och berätta vad det blev för klocka när du hittat nån.
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 10:51Ytterligare lite input från mig: Jag köpte en Global Sat GH-615B för ett tag sen och är nöjd. Den har två typer av "larm" - antingen piper den till efter X meter, eller efter Y sekunder, eller både och. Intervallstorleken ställer man själv.
Den klockan h
Ytterligare lite input från mig: Jag köpte en Global Sat GH-615B för ett tag sen och är nöjd. Den har två typer av "larm" - antingen piper den till efter X meter, eller efter Y sekunder, eller både och. Intervallstorleken ställer man själv.
Den klockan h