Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 00:53Det var inte så tydligt i texten så jag förstår att du missuppfattade det.
Det de menar är att den har en annan signal på längre tider.
Korta tider ett pip.
Långa tider tre sammansatt pip.
Den fortsätter pipa till man stänger av den eller tills batteriet
Det var inte så tydligt i texten så jag förstår att du missuppfattade det.
Det de menar är att den har en annan signal på längre tider.
Korta tider ett pip.
Långa tider tre sammansatt pip.
Den fortsätter pipa till man stänger av den eller tills batteriet
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 01:01Casio har en klocka som är vädligt populär bland löpare. Jag har haft en själv men minns inte vad den heter. Den fixar det där med pipandet för intervaller galant.
Har för mig den kostade runt 500:-Mvh
Casio har en klocka som är vädligt populär bland löpare. Jag har haft en själv men minns inte vad den heter. Den fixar det där med pipandet för intervaller galant.
Har för mig den kostade runt 500:-
Mvh
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 07:21Det var dyrt!
Det var dyrt!
Quote from Magnus Gelang on 8 June 2008, 10:54Johan: Den kan alltså pipa flera olika gånger under t.ex 1 timma? Pipa en gång efter 5 minuter och sen pipa igen efter 3 minuter till och sen efter kanske 8 minuter o.s.v.?
Fredrik: Ja det där med prenumerationserbjudandet lät ju inte så dumt,,,jag vill
Johan: Den kan alltså pipa flera olika gånger under t.ex 1 timma? Pipa en gång efter 5 minuter och sen pipa igen efter 3 minuter till och sen efter kanske 8 minuter o.s.v.?
Fredrik: Ja det där med prenumerationserbjudandet lät ju inte så dumt,,,jag vill
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 11:12Bullen71: Förlåt nu läste jag ditt första inlägg ordentligt.
Så den jag tipsade om funkar inte för det du ville ha eftersom den bara kör en tid åt gången.
t ex 4 minuter och då piper den var 4:e minut tills man stänger av den.
Ledsen att jag ledde dig på
Bullen71: Förlåt nu läste jag ditt första inlägg ordentligt.
Så den jag tipsade om funkar inte för det du ville ha eftersom den bara kör en tid åt gången.
t ex 4 minuter och då piper den var 4:e minut tills man stänger av den.
Ledsen att jag ledde dig på
Quote from Magnus Gelang on 8 June 2008, 18:13Johan: Så den kan alltså pipa flera gånger men bara med lika långa intervaller? Hmm det var synd,,,,,,,,får kolla vidare på de andra förslagen jag fått här då. Tack ändå för ditt försök att hjälpa mig 🙂
Johan: Så den kan alltså pipa flera gånger men bara med lika långa intervaller? Hmm det var synd,,,,,,,,får kolla vidare på de andra förslagen jag fått här då. Tack ändå för ditt försök att hjälpa mig 🙂