Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningIntervall-timer som piper?
You need to log in to create posts and topics.

José: Ja jag lovar att rapportera om/när jag köper nån 🙂

Magnus: Tack för din input också,,,dock en klocka som är i dyraste laget för mig 🙂

Jag har lagt upp en mapp av 4-minuterslåtar (typ 3.55-4.10) i min mp3-spelare. Bara att köra igång med en ny låt och springa/cykla till den tystnar. Billigt å bra.

Smart!! (t+)

En äggaklocka funkar också.

Jag springer med min hund. I lurarna har jag spår från Podrunner som dunkar bort mitt medvetande (H)

Nej men äggklockan måste man ju då ställa om hela tiden,,,,den ska ju liksom inte pipa bara 1 gång 😀
Stina: Mina hundar kan få ryck när det passerar bilar och cyklister och det vill jag gärna inte överraskas av 😀 Så nä, öronen håller jag lediga tror jag

Jag förstår. Min hund är för det mesta lös och avviker inte från min sida, hon är så förarvek.

I torsdags var det en grann syn när haren kom först i ledet, Stina kom tvåa och hunden Sofi kom trea 😀

Hahaha, ja hade det varit jag och mina hundar så hade haren klättrat upp i ett träd, hundarna stått nedanför och skällt som tokar och jag kommit flåsande efter 😀

Hej,
Ett budget alternativ är att köpa en simtempotänare.
http://www.finisinc.com/products-tr-tempotrainer.shtml
Den går att ställa in så den piper från var 0.20 s till var 10:e minut.
Kostar 360kr på swimshop.se

Hmm, om jag förstod texten rätt kunde den bara pipa 3 ggr, sen måste den programmeras igen. Har jag fattat fel eller? Om jag har fattat fel så låter den klart intressant, tack för tipset.