Quote from Magnus Gelang on 2 June 2008, 11:34José: Ja jag lovar att rapportera om/när jag köper nån 🙂
Magnus: Tack för din input också,,,dock en klocka som är i dyraste laget för mig 🙂
José: Ja jag lovar att rapportera om/när jag köper nån 🙂
Magnus: Tack för din input också,,,dock en klocka som är i dyraste laget för mig 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 15:12Jag har lagt upp en mapp av 4-minuterslåtar (typ 3.55-4.10) i min mp3-spelare. Bara att köra igång med en ny låt och springa/cykla till den tystnar. Billigt å bra.
Jag har lagt upp en mapp av 4-minuterslåtar (typ 3.55-4.10) i min mp3-spelare. Bara att köra igång med en ny låt och springa/cykla till den tystnar. Billigt å bra.
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 15:29Smart!! (t+)
Smart!! (t+)
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 15:41En äggaklocka funkar också.
En äggaklocka funkar också.
Quote from Jan Lundquist on 2 June 2008, 15:44Jag springer med min hund. I lurarna har jag spår från Podrunner som dunkar bort mitt medvetande (H)
Jag springer med min hund. I lurarna har jag spår från Podrunner som dunkar bort mitt medvetande (H)
Quote from Magnus Gelang on 2 June 2008, 15:57Nej men äggklockan måste man ju då ställa om hela tiden,,,,den ska ju liksom inte pipa bara 1 gång 😀
Stina: Mina hundar kan få ryck när det passerar bilar och cyklister och det vill jag gärna inte överraskas av 😀 Så nä, öronen håller jag lediga tror jag
Nej men äggklockan måste man ju då ställa om hela tiden,,,,den ska ju liksom inte pipa bara 1 gång 😀
Stina: Mina hundar kan få ryck när det passerar bilar och cyklister och det vill jag gärna inte överraskas av 😀 Så nä, öronen håller jag lediga tror jag
Quote from Jan Lundquist on 2 June 2008, 16:25Jag förstår. Min hund är för det mesta lös och avviker inte från min sida, hon är så förarvek.
I torsdags var det en grann syn när haren kom först i ledet, Stina kom tvåa och hunden Sofi kom trea 😀
Jag förstår. Min hund är för det mesta lös och avviker inte från min sida, hon är så förarvek.
I torsdags var det en grann syn när haren kom först i ledet, Stina kom tvåa och hunden Sofi kom trea 😀
Quote from Magnus Gelang on 2 June 2008, 19:36Hahaha, ja hade det varit jag och mina hundar så hade haren klättrat upp i ett träd, hundarna stått nedanför och skällt som tokar och jag kommit flåsande efter 😀
Hahaha, ja hade det varit jag och mina hundar så hade haren klättrat upp i ett träd, hundarna stått nedanför och skällt som tokar och jag kommit flåsande efter 😀
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 00:04Hej,
Ett budget alternativ är att köpa en simtempotänare.
http://www.finisinc.com/products-tr-tempotrainer.shtml
Den går att ställa in så den piper från var 0.20 s till var 10:e minut.
Kostar 360kr på swimshop.se
Hej,
Ett budget alternativ är att köpa en simtempotänare.
http://www.finisinc.com/products-tr-tempotrainer.shtml
Den går att ställa in så den piper från var 0.20 s till var 10:e minut.
Kostar 360kr på swimshop.se
Quote from Magnus Gelang on 8 June 2008, 00:40Hmm, om jag förstod texten rätt kunde den bara pipa 3 ggr, sen måste den programmeras igen. Har jag fattat fel eller? Om jag har fattat fel så låter den klart intressant, tack för tipset.
Hmm, om jag förstod texten rätt kunde den bara pipa 3 ggr, sen måste den programmeras igen. Har jag fattat fel eller? Om jag har fattat fel så låter den klart intressant, tack för tipset.