Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 18:49😀
Alltså, inte redan imorgon då utan kanske om ett tag när det är mer vår ute och bättre underlag att maxa på. 🙂
😀
Alltså, inte redan imorgon då utan kanske om ett tag när det är mer vår ute och bättre underlag att maxa på. 🙂
Quote from Urban Nilsson on 24 January 2008, 19:11Kanske t o m den 3:e februari? 😉
Kanske t o m den 3:e februari? 😉
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 19:50🙂
🙂
Quote from Bjarne Lewin on 24 January 2008, 21:37den 3e fixar du det Fia Lotta! Det kommer att gå urbra!
den 3e fixar du det Fia Lotta! Det kommer att gå urbra!
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 21:57Grattis Fia-Lotta. Jag tycker att Du gör det jättebra. Kul att följa allas utveckling och glädje över framgångar här på FB.
JAG BEHÖVER OCKSÅ HJÄLP MED INTERVALLTEMPOT - SNÄLLA
Tråden har ju varit fylld av bra tempoförslag ovan så jag hoppas att jag kan
Grattis Fia-Lotta. Jag tycker att Du gör det jättebra. Kul att följa allas utveckling och glädje över framgångar här på FB.
JAG BEHÖVER OCKSÅ HJÄLP MED INTERVALLTEMPOT - SNÄLLA
Tråden har ju varit fylld av bra tempoförslag ovan så jag hoppas att jag kan
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 07:42Jag lyckades förbättra mig från 45 min på milen till 38 min med hjälp av intervaller. Körde 70/20 sek x10 o 3/1 min x 5-10. Bra att inte ha tid o inte distans då man kan köra intervallerna överallt. Sedan gällde det att inte gå ut för hårt utan att kunna
Jag lyckades förbättra mig från 45 min på milen till 38 min med hjälp av intervaller. Körde 70/20 sek x10 o 3/1 min x 5-10. Bra att inte ha tid o inte distans då man kan köra intervallerna överallt. Sedan gällde det att inte gå ut för hårt utan att kunna
Quote from Urban Nilsson on 25 January 2008, 09:04Harald: 🙂 De där en-minuts-intervallerna är för att vänja sig vid snabbare hastigheter. De ökar under programmets gång och blir lite längre så småningom.
Tanken är att man ska köra så snabbt som man tror att man orkar i en minut och sedan joggvila där
Harald: 🙂 De där en-minuts-intervallerna är för att vänja sig vid snabbare hastigheter. De ökar under programmets gång och blir lite längre så småningom.
Tanken är att man ska köra så snabbt som man tror att man orkar i en minut och sedan joggvila där
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 09:12Jag har kört ganska mycket sådana "ruscher" och jag tycker att det har hjälpt mig att vänja kroppen vid att springa fort. Att få in tekniken att röra mig snabbt alltså utan att svaja, flaxa eller hålla på med annat energislöseri.
Jag har kört ganska mycket sådana "ruscher" och jag tycker att det har hjälpt mig att vänja kroppen vid att springa fort. Att få in tekniken att röra mig snabbt alltså utan att svaja, flaxa eller hålla på med annat energislöseri.
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 09:39Tack David
Då kör jag på men förlåt en dum (?) fråga (H)
Ståvila?
Tack David
Då kör jag på men förlåt en dum (?) fråga (H)
Ståvila?
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 09:56Stå-, gå- joggvila.
Att man alltså står still, går eller joggar lugnt mellan intervallerna. 🙂
Stå-, gå- joggvila.
Att man alltså står still, går eller joggar lugnt mellan intervallerna. 🙂