Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 13:35Snyggt! t+
Och eftersom du springer långpass på 2 1/2 mil så har du uthålligheten också. Nu är det bara den där snabbhetsuthålligheten kvar. Lite längre, långsammare intervaller med kortare vila så är du där. Passa på att köra tröskel under vintern, så k
Snyggt! t+
Och eftersom du springer långpass på 2 1/2 mil så har du uthålligheten också. Nu är det bara den där snabbhetsuthålligheten kvar. Lite längre, långsammare intervaller med kortare vila så är du där. Passa på att köra tröskel under vintern, så k
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 13:44Tack Pontus - jag ska absolut följa det rådet! 🙂
Tack Pontus - jag ska absolut följa det rådet! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 17:45Underbart Fia-Lotta, du är ju suverän! Jag visste att du kunde, det enda jag var osäker på var om du trodde det själv men det gick ju som tåget 😀
Du rockar (t+)
Underbart Fia-Lotta, du är ju suverän! Jag visste att du kunde, det enda jag var osäker på var om du trodde det själv men det gick ju som tåget 😀
Du rockar (t+)
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 17:58Det var roligt att läsa! Supergrattis!
(Och tack för att du bet ihop för vår skull ;))
Det var roligt att läsa! Supergrattis!
(Och tack för att du bet ihop för vår skull ;))
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 18:03Vad kul!! Stiligt. 🙂
Men det innebär per automatik att sub 50 inte ska vara några som helst problem för dig! Enda invändningen skulle vara att du inte skulle orka hela distansen, men du har ju flera 2mila pass i bagaget så det ska inte vara någon invän
Vad kul!! Stiligt. 🙂
Men det innebär per automatik att sub 50 inte ska vara några som helst problem för dig! Enda invändningen skulle vara att du inte skulle orka hela distansen, men du har ju flera 2mila pass i bagaget så det ska inte vara någon invän
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 18:20Ladyn: Tack snälla! Och tack för att jag fick låna dina skor igår och provspringa lite så att jag kunde förbereda mig mentalt för farten! (L)
Fredrika: Vad gör man inte för sina vänner - kunde ju inte låta er sitta där förgäves och heja på mej! (H)
Leif
Ladyn: Tack snälla! Och tack för att jag fick låna dina skor igår och provspringa lite så att jag kunde förbereda mig mentalt för farten! (L)
Fredrika: Vad gör man inte för sina vänner - kunde ju inte låta er sitta där förgäves och heja på mej! (H)
Leif
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 18:23Det var så lite så 🙂
Jag håller med Leif för övrigt, med din aeroba och anaeroba kapacitet borde inte sub 50 på milen vara ett problem för dig.
Det var så lite så 🙂
Jag håller med Leif för övrigt, med din aeroba och anaeroba kapacitet borde inte sub 50 på milen vara ett problem för dig.
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 18:25Kan man knäppa loss huvudet och lägga det hemma så länge så kanske det går lättare???? (#)
Kan man knäppa loss huvudet och lägga det hemma så länge så kanske det går lättare???? (#)
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 18:38Kanske mäta ut en milrunda och springa den en dag när du mår gott och känner dig stark, och inte titta på klockan? Ha klockan innanför kläderna så du inte ser den av misstag heller, och sen öser du på så mycket du känner att du orkar. Sen får vi se vad de
Kanske mäta ut en milrunda och springa den en dag när du mår gott och känner dig stark, och inte titta på klockan? Ha klockan innanför kläderna så du inte ser den av misstag heller, och sen öser du på så mycket du känner att du orkar. Sen får vi se vad de
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 18:45Nu får jag ont i nervösen.... 😉
Nu får jag ont i nervösen.... 😉