Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Här ska tröskelintervallas (förutom imorgon då....) 🙂 Tack för alla bra tips!!!!

Var ju inte riktigt meningen att det skulle bli så HÄR stor grej av mitt lilla test imorgon.... Jag hittar på mycket tok ska ni veta. Det är mycket troligt att det är åt f

Jag tror det går fint, det är bara en mental spärr det där med 50 på milen. Kapaciteten har du redan, så kör så det ryker (t+)

Tack vännen! 🙂

Helt rätt Fia-Lotta man blir inte en bra löpare över en natt (men det vet du väl redan),tålamod och långvarig träning är det som gäller.Tycker Daniels interv. serlite väl tuffa ut men ju kortare vila destu lägre fart på interv.Lycka till gumman(t+)

Tack Pontus & Sylvia, kanon!

Testade lite ikväll på löpband, hann aldrig räkna på vilken fart/distans jag egentligen skall hålla för "riktiga" tröskelintervaller så det fick bli 6 intervaller lite alternerande mellan 3 min 5:30 (3x) 3 min 5:45 (2x) och 2

Tack snälla ni som höll tummarna för mej! (L)

Det hjälpte - jag grejade det.... 😀

Jobbigt - JA!
Outhärdligt - NEJ!
Flåsig - JA!
Lycklig nu - JAAAAAAA!!!!

Tyckte varje enskild intervall var ungefär lika jobbig - det började ta emot rejält vid 600 meter

Härligt! En ny nivå är nådd. 😀

Bra jobbat! Visste att Du skulle fixa det!! (hv)

Va va det jag sa 😉 grymt bra jobbat!

Tack!!!!

Nu är jag lätt stel i benen och har en jätteblåsa på foten. Men vem bryr sig..... 🙂