Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 12:28Magnus - Absolut, men det jag vänder mig mot är att många motionärer går in och petar i detaljer som huruvida de ska springa 5x3min eller 4x4min innan de ens springer fyra ggr i veckan. Grundläggande träningskunskap däremot som t ex att man inte bör lägga
Magnus - Absolut, men det jag vänder mig mot är att många motionärer går in och petar i detaljer som huruvida de ska springa 5x3min eller 4x4min innan de ens springer fyra ggr i veckan. Grundläggande träningskunskap däremot som t ex att man inte bör lägga
Quote from Joel Enqvist on 22 December 2010, 18:25Bra inlägg Lars!
Bra inlägg Lars!
Quote from Funbeat user on 23 December 2010, 10:36Lars, om du med motionär menar någon som inte har som mål att bli bättre, utan tränar för att det är roligt, skönt eller nyttigt, så håller jag med dig. Men om man vill bli så bra som möjligt med de förutsättningar man har, så ser jag ingen poäng i att tr
Lars, om du med motionär menar någon som inte har som mål att bli bättre, utan tränar för att det är roligt, skönt eller nyttigt, så håller jag med dig. Men om man vill bli så bra som möjligt med de förutsättningar man har, så ser jag ingen poäng i att tr
Quote from Funbeat user on 23 December 2010, 15:04Ganska många måste inse sina egna begränsningar för att bli "elit-tävlingsmänniska". Där hjälper inga träningsprogram i världen.
Ganska många måste inse sina egna begränsningar för att bli "elit-tävlingsmänniska". Där hjälper inga träningsprogram i världen.