Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 13:17"Och vad är din roll i detta? "
Jag tror inte individer har så mycket till roll i detta utan det är mer ett kollektivt problem.Personligen kom jag till Funbeat 2010 full av entusiasm och nyfikenhet och startade flera trådar i veckan med givande diskussi
"Och vad är din roll i detta? "
Jag tror inte individer har så mycket till roll i detta utan det är mer ett kollektivt problem.
Personligen kom jag till Funbeat 2010 full av entusiasm och nyfikenhet och startade flera trådar i veckan med givande diskussi
Quote from Elias Engqvist on 20 October 2012, 13:37Eftersom du pratar om gamla surgubbar som förstör och dominerar så undrade jag vad du var? En muntergök som lättar upp stämningen?
Eftersom du pratar om gamla surgubbar som förstör och dominerar så undrade jag vad du var? En muntergök som lättar upp stämningen?
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 14:29"Mackan" skrev så här:
Och nej, det är inte givet att i ett forum förstå om någon menar overstriding när denne skriver hällöpare.Eftersom jag använder ordet hällöpare så undrade jag om det var mig han åsyftade.
Jag menar dock ej översteg när jag skriver
"Mackan" skrev så här:
Och nej, det är inte givet att i ett forum förstå om någon menar overstriding när denne skriver hällöpare.
Eftersom jag använder ordet hällöpare så undrade jag om det var mig han åsyftade.
Jag menar dock ej översteg när jag skriver
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 14:30Ömfotad, Christer 🙂
Jag kan nog vara lika sur och gammal som vissa andra men förbehåller oftast surheten till äldre auktoriteter som tål det och ger mig inte på nya personer. Man får ge folk en chans. Jag tvivlar på att jag är med och skrämmer bort fol
Ömfotad, Christer 🙂
Jag kan nog vara lika sur och gammal som vissa andra men förbehåller oftast surheten till äldre auktoriteter som tål det och ger mig inte på nya personer. Man får ge folk en chans. Jag tvivlar på att jag är med och skrämmer bort fol
Quote from Jonny Persson on 20 October 2012, 14:31Du kan vara lugn K-G, jag menar inte dig. För mig betyder också hällöpare någon som landar på hälen och det behöver inte vara negativt.
Du kan vara lugn K-G, jag menar inte dig. För mig betyder också hällöpare någon som landar på hälen och det behöver inte vara negativt.
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 14:50Att trådarna blir som de blir beror med viss sannolikhet om att forsknin saknas som visar att ett vist löpsteg skulle minska risken för skador. I detta kunskapsvakum kan vem som helst komma med diverse resonmang om hur just den metoden mn själv gillar är
Att trådarna blir som de blir beror med viss sannolikhet om att forsknin saknas som visar att ett vist löpsteg skulle minska risken för skador. I detta kunskapsvakum kan vem som helst komma med diverse resonmang om hur just den metoden mn själv gillar är
Quote from Jonny Persson on 20 October 2012, 14:52Tunn is skulle vara extra farligt för Dr Romanov.
Tunn is skulle vara extra farligt för Dr Romanov.
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 15:03Vad hjälper att börja skriva om ett översteg som tydligen är så långt så att det blir svårt att springa. Modererar inte detta sig själv?
Att måla f-n på väggen har i slutändan ej visat sig så jättebra.Eller.
Smälla i foten för långt bort,
eller använ
Vad hjälper att börja skriva om ett översteg som tydligen är så långt så att det blir svårt att springa. Modererar inte detta sig själv?
Att måla f-n på väggen har i slutändan ej visat sig så jättebra.
Eller.
Smälla i foten för långt bort,
eller använ
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 15:15Magnus, finns det några intressanta entydiga forskningsresultat om löpning över huvud taget?
Det finns väldigt många ämnen i livet som inte särskilt väl utforskade, men det är ändå värdefullt att ta del av den kunskap som finns och värdera de argument s
Magnus, finns det några intressanta entydiga forskningsresultat om löpning över huvud taget?
Det finns väldigt många ämnen i livet som inte särskilt väl utforskade, men det är ändå värdefullt att ta del av den kunskap som finns och värdera de argument s
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 15:20Intressant förresten att Bo Engwall absolut inte är någon surgubbe. Han tillför kunskap och erfarenhet, och han lyssnar och resonerar respektfullt.
Intressant förresten att Bo Engwall absolut inte är någon surgubbe. Han tillför kunskap och erfarenhet, och han lyssnar och resonerar respektfullt.