Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 12:39Jag är oändligt tacksam att jag inte läste den här typen av diskussioner när jag började springa för några år sedan utan utvecklade min löpstil, distanser, fart etc efter eget huvud. Jag tror jag skulle fått hjärnsmälta annars. 🙂
Jag är oändligt tacksam att jag inte läste den här typen av diskussioner när jag började springa för några år sedan utan utvecklade min löpstil, distanser, fart etc efter eget huvud. Jag tror jag skulle fått hjärnsmälta annars. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 12:53kristina, härligt att folk är olika 🙂 jag tycker sånt här är jätteintressant att läsa, men det är dock rätt sällan jag väljer att implementera nåt.
kristina, härligt att folk är olika 🙂 jag tycker sånt här är jätteintressant att läsa, men det är dock rätt sällan jag väljer att implementera nåt.
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 13:15Det bästa är blandningen av skrönor, anekdoter, hemmaforskning, forskning med råttor och allmänt yrande i dessa trådarna.
Det bästa är blandningen av skrönor, anekdoter, hemmaforskning, forskning med råttor och allmänt yrande i dessa trådarna.
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 16:13Utan nåt allmänt yrande hade det blivit väldigt tråkigt.
Utan nåt allmänt yrande hade det blivit väldigt tråkigt.
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 16:16Absolut. Yrandet är roande, skönt att ha de glasögonen på när man läser. 🙂
Absolut. Yrandet är roande, skönt att ha de glasögonen på när man läser. 🙂
Quote from Jonny Persson on 19 October 2012, 16:32Så är det Anders! Det är trots allt ett diskussionsforum och precis som i vanliga diskussioner måste det finnas en hög grad av tyckande. Sen är det upp till läsaren eller lyssnaren att värdera den informationen. Själv sållar jag rätt friskt men hellre att
Så är det Anders! Det är trots allt ett diskussionsforum och precis som i vanliga diskussioner måste det finnas en hög grad av tyckande. Sen är det upp till läsaren eller lyssnaren att värdera den informationen. Själv sållar jag rätt friskt men hellre att
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 17:10Det uppstod i samband med apparna som inte fodrar inloggning. Nu orkar inte medlemmarna logga in utan kör fjaasbok, fnubit och twitter med samma knapptryckning.
Det uppstod i samband med apparna som inte fodrar inloggning. Nu orkar inte medlemmarna logga in utan kör fjaasbok, fnubit och twitter med samma knapptryckning.
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 21:49Jag håller med Mackan att det diskuteras för lite på funbeat nuförtiden. De som inte klarar att värdera inläggen orkar nog läsa diskussionerna, så jag har svårt att tro att de skulle vara ett problem.
Magnus, du frågade om studier om skador och teknik. D
Jag håller med Mackan att det diskuteras för lite på funbeat nuförtiden. De som inte klarar att värdera inläggen orkar nog läsa diskussionerna, så jag har svårt att tro att de skulle vara ett problem.
Magnus, du frågade om studier om skador och teknik. D
Quote from Jonny Persson on 19 October 2012, 22:12Vill man läsa en svensk studie om idrottsskador så disputerade Jenny Jacobsson häromveckan. Hon och jag hade ett par intressanta diskussioner i våras och somras om hennes arbete!
"The aims of this thesis were to outline the design protocol for a prospect
Vill man läsa en svensk studie om idrottsskador så disputerade Jenny Jacobsson häromveckan. Hon och jag hade ett par intressanta diskussioner i våras och somras om hennes arbete!
"The aims of this thesis were to outline the design protocol for a prospect
Quote from Elias Engqvist on 19 October 2012, 22:13så här menade du nog Klas: BILD:http://shebapost.com/sites/default/files/Kenenisa_Bekele2.jpg
så här menade du nog Klas: BILD:http://shebapost.com/sites/default/files/Kenenisa_Bekele2.jpg