Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningIntressant artikel om löpning
You need to log in to create posts and topics.

Tack Christer, precis.

Tack Mackan. Overuse betyder ju bara att skadan inte är plötsligt orsakad av en enstaka händelse. Avhandlingen verkar tyvärr inte ha tittat på teknik som en faktor. Det skulle förstås kräva mycket mer arbete.

Problemet med detta forum är väl att man kan hitta tre-fyra år gamla trådar med exakt samma gamla gubbar med samma åsikter som fortfarande diskuterar samma saker. I ett vitalt forum kommer det in nya personer med friska åsikter hela tiden. Den tillväxten

Och vad är din roll i detta?

Peter P.
Redan på 40-talet tränade jag översteg:

"Mackan". Svensk studie. På engelska inkluderande en hel del icke så vanliga ord. Min engelska är inte helkass. 🙂

Ursäkta mig men varför måste ni som verklige

Hånfulla och osakliga invändningar är ganska vanliga här och det avskräcker nog många från att uttala sig.

Att just löptekniktrådar blir långa är inte särskilt konstigt. Orsakssambanden är tillräckligt enkla för att många ska ha synpunkter, men tillräckl

Visst behövs det friskt blod!

Jag tror inte att det är apparna som är problemet till att folk inte deltar för den andra stora sajten har också en app och där kommer det hela tiden nya människor.

Det är nog en kombination av att nya på sajten inte hittar

Här är en till som gärna läser, och viss mån deltar i, löprelaterade debatter. Men som Mackan redan har konstaterat så har antalet för mig intressanta debatter dalat rejält de senaste året. När det gäller löpning tycker jag mest att jag sitter och klickar

Ber om ursäkt om jag attackerar mer än frågar.
Är nog van att man ej behöver ställa specifika frågor.
Det fick jag lära mig var att attackera.
Världen förändras och vi med den.

Fråga 1:
Vad menas med översteg så som det skrivs här på Funbeat.

Redi

Landning med foten för långt framför kroppen.