Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 10:18Vilma,
såklart du ska anmäla dig till tävlingsklassen, en SM-placering(oavsett vart i fältet man hamnar) i triathlon är inte fy skam att ha på CV:et 😉
Vilma,
såklart du ska anmäla dig till tävlingsklassen, en SM-placering(oavsett vart i fältet man hamnar) i triathlon är inte fy skam att ha på CV:et 😉
Quote from Elias Engqvist on 21 January 2011, 10:47Hej Vilma. Klart du ska anmäla dig till seniorklassen! Trångt blir det alltid i starten oavsett klass. Det går alltid att hitta en bra väg utan alltför mycket knuff o spark om man inte kämpar för att komma först!
Hej Vilma. Klart du ska anmäla dig till seniorklassen! Trångt blir det alltid i starten oavsett klass. Det går alltid att hitta en bra väg utan alltför mycket knuff o spark om man inte kämpar för att komma först!
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 12:09Tack för input! Då blir det tävlingsklass då 🙂 (Såg nu när jag läste igenom tråden igen att frågan redan varit uppe)
En till fråga, är det någon som har tips på bra boende? Eftersom det är sommar kan man ju "i värsta fall" sova i tält (eller som jag gj
Tack för input! Då blir det tävlingsklass då 🙂 (Såg nu när jag läste igenom tråden igen att frågan redan varit uppe)
En till fråga, är det någon som har tips på bra boende? Eftersom det är sommar kan man ju "i värsta fall" sova i tält (eller som jag gj
Quote from Elias Engqvist on 21 January 2011, 12:14Vandrarhemmet Svanen är populärt.
Annars hittar du massor av trådar om detta om du skriver "boende kalmar" i sökrutan som knappt syns (ovanför "registrera träning" och Registrera dagsnot" i headern).
Olle, varför tyckte du att blått på blått var en bra
Vandrarhemmet Svanen är populärt.
Annars hittar du massor av trådar om detta om du skriver "boende kalmar" i sökrutan som knappt syns (ovanför "registrera träning" och Registrera dagsnot" i headern).
Olle, varför tyckte du att blått på blått var en bra
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 12:19Vis av att man ofta får svar i form av den där bilden på Bart Simpson där han skriver "I will google before asking dumb questions" så gjorde jag det innan jag frågade. Men jag glömde dock att det finns en ännu mer användbar sökmotor - nämligen den här på
Vis av att man ofta får svar i form av den där bilden på Bart Simpson där han skriver "I will google before asking dumb questions" så gjorde jag det innan jag frågade. Men jag glömde dock att det finns en ännu mer användbar sökmotor - nämligen den här på
Quote from j sollerman on 21 January 2011, 12:53Svanen är fullt.. Jag ringde dom i veckan. Får se var jag ska bo istället.
Tävlingsklassen får väl starta framför "motionärerna"? Och ett bra tips om man inte vill bli dränkt vid första bojen är att stå till vänster och inte som jag till höger..
Svanen är fullt.. Jag ringde dom i veckan. Får se var jag ska bo istället.
Tävlingsklassen får väl starta framför "motionärerna"? Och ett bra tips om man inte vill bli dränkt vid första bojen är att stå till vänster och inte som jag till höger..
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 14:33Ytterligare en fråga om tävlingsklass:
Om man som jag fyller 45 nån vecka efter Kalmar,
skall jag då anmäla mig till 40-44 el 45 till 49?
Ytterligare en fråga om tävlingsklass:
Om man som jag fyller 45 nån vecka efter Kalmar,
skall jag då anmäla mig till 40-44 el 45 till 49?
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 14:36Hittade svaret själv:
Klasstillhörigheten bestäms av den ålder som uppnås under tävlingsåret, även för ITU och ETU
Hittade svaret själv:
Klasstillhörigheten bestäms av den ålder som uppnås under tävlingsåret, även för ITU och ETU
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 16:45Löpningen i Kalmar gör ont för alla oavsett. Frågan är hur bra man står ut med smärtan. Man ska så länge det går försöka springa/jogga, börjar man gå är det svårt att sedan börja springa igen. Tränar man både kort, hårt och mycket mängd så är man bäst fö
Löpningen i Kalmar gör ont för alla oavsett. Frågan är hur bra man står ut med smärtan. Man ska så länge det går försöka springa/jogga, börjar man gå är det svårt att sedan börja springa igen. Tränar man både kort, hårt och mycket mängd så är man bäst fö
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 21:231. Mikael Olsson Bar 1585 min
2. Robert Bengtsson Bar 1176 min
3. Toni Lundin Bar 909 min
4. Felikss Straumits Bar 865 min
5. Oskar Kilander Bar 828 min
6. linda bengtsson Bar 771 min
7. Mattias Heribertsson Bar 745 min
8. Malin Persson Ba
1. Mikael Olsson Bar 1585 min
2. Robert Bengtsson Bar 1176 min
3. Toni Lundin Bar 909 min
4. Felikss Straumits Bar 865 min