Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 12:54Om det är någon som är sugen på träningsläger helgen månadskiftet april/maj finns mer info på fejjan....
http://www.facebook.com/event.php?eid=146043252122457
Om det är någon som är sugen på träningsläger helgen månadskiftet april/maj finns mer info på fejjan....
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 18:43Vad lite aktivitet det är här hur går de för er alla.
Jag har haft två intensiva veckor o har nu lite vilovecka men min motivation har sprungit ifrån mig e de nån som har nåt bra tips för motivationshöjande aktiviteter
ha de fint snart e de vår o de bety
Vad lite aktivitet det är här hur går de för er alla.
Jag har haft två intensiva veckor o har nu lite vilovecka men min motivation har sprungit ifrån mig e de nån som har nåt bra tips för motivationshöjande aktiviteter
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 18:43Vad lite aktivitet det är här hur går de för er alla.
Vad lite aktivitet det är här hur går de för er alla.
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 09:07Håller med Tobias o Linda, detr är trögt. Min motivation denna vintern har/är/varit ojämn.
Jag var ju som Tobias i topp i höstas, men har sedan tagit det lungt. Men snart ska man väl ha kämpat sig upp på den övre halvan igen. Bara man börjar cykla igen.
Håller med Tobias o Linda, detr är trögt. Min motivation denna vintern har/är/varit ojämn.
Jag var ju som Tobias i topp i höstas, men har sedan tagit det lungt. Men snart ska man väl ha kämpat sig upp på den övre halvan igen. Bara man börjar cykla igen.
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 20:31Anna: Med trainer framför TVn har du inga ursäkter längre 🙂
Veckans lista:
Bra spinnat av Linda!1. Linda Larsson Bar 1173 min
2. Robert Bengtsson Bar 1166 min
3. Oskar Kilander Bar 1016 min
4. Magnus Antonsson Bar 1015 min
5. Oskar O Bar
Anna: Med trainer framför TVn har du inga ursäkter längre 🙂
Veckans lista:
Bra spinnat av Linda!
1. Linda Larsson Bar 1173 min
2. Robert Bengtsson Bar 1166 min
3. Oskar Kilander Bar 1016 min
4. Magnus Antonsson Bar 1015 min
5. Oskar O Bar
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 23:24Bra jobbat alla!
En lite grej jag inte förstår. Enligt listan i gruppen så har jag kört 582 min senaste 7 dagarna. Jämför jag mot min träningsdagbok här på Funbeat så har jag tränat 472 senaste veckan (Från och med: Måndag 7/2 till och med Söndag 13/2). F
Bra jobbat alla!
En lite grej jag inte förstår. Enligt listan i gruppen så har jag kört 582 min senaste 7 dagarna. Jämför jag mot min träningsdagbok här på Funbeat så har jag tränat 472 senaste veckan (Från och med: Måndag 7/2 till och med Söndag 13/2). F
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 06:51Emil:
Det är tyvärr så att Funbeat räknar söndag t.o.m. söndag när jag läser av topplistan. Det hade varit för mkt jobb att räkna om. 🙁
Emil:
Det är tyvärr så att Funbeat räknar söndag t.o.m. söndag när jag läser av topplistan. Det hade varit för mkt jobb att räkna om. 🙁
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 07:31nu är jag på gång igen efter tråkig sjukdom i nästan 2 veckor.
siktar fortfarande på 500-600 min i veckan för min del.
nu är jag på gång igen efter tråkig sjukdom i nästan 2 veckor.
siktar fortfarande på 500-600 min i veckan för min del.
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 12:06Jonas: Tack då förstår jag hur det hänger ihop! Det spelar ju ingen roll när man väl står på startlinjen i sommar ändå! Jag var mer konfunderad hur det kunde vara som det var! 🙂
Jonas: Tack då förstår jag hur det hänger ihop! Det spelar ju ingen roll när man väl står på startlinjen i sommar ändå! Jag var mer konfunderad hur det kunde vara som det var! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 18:19Yes, avancerar i listan ser jag! *nöjd* 🙂
Yes, avancerar i listan ser jag! *nöjd* 🙂