Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Om det är någon som är sugen på träningsläger helgen månadskiftet april/maj finns mer info på fejjan....

http://www.facebook.com/event.php?eid=146043252122457

Vad lite aktivitet det är här hur går de för er alla.
Jag har haft två intensiva veckor o har nu lite vilovecka men min motivation har sprungit ifrån mig e de nån som har nåt bra tips för motivationshöjande aktiviteter
ha de fint snart e de vår o de bety

Vad lite aktivitet det är här hur går de för er alla.
Jag har haft två intensiva veckor o har nu lite vilovecka men min motivation har sprungit ifrån mig e de nån som har nåt bra tips för motivationshöjande aktiviteter
ha de fint snart e de vår o de bety

Håller med Tobias o Linda, detr är trögt. Min motivation denna vintern har/är/varit ojämn.
Jag var ju som Tobias i topp i höstas, men har sedan tagit det lungt. Men snart ska man väl ha kämpat sig upp på den övre halvan igen. Bara man börjar cykla igen.

Anna: Med trainer framför TVn har du inga ursäkter längre 🙂

Veckans lista:
Bra spinnat av Linda!

1. Linda Larsson Bar 1173 min
2. Robert Bengtsson Bar 1166 min
3. Oskar Kilander Bar 1016 min
4. Magnus Antonsson Bar 1015 min
5. Oskar O Bar

Bra jobbat alla!
En lite grej jag inte förstår. Enligt listan i gruppen så har jag kört 582 min senaste 7 dagarna. Jämför jag mot min träningsdagbok här på Funbeat så har jag tränat 472 senaste veckan (Från och med: Måndag 7/2 till och med Söndag 13/2). F

Emil:
Det är tyvärr så att Funbeat räknar söndag t.o.m. söndag när jag läser av topplistan. Det hade varit för mkt jobb att räkna om. 🙁

nu är jag på gång igen efter tråkig sjukdom i nästan 2 veckor.
siktar fortfarande på 500-600 min i veckan för min del.

Jonas: Tack då förstår jag hur det hänger ihop! Det spelar ju ingen roll när man väl står på startlinjen i sommar ändå! Jag var mer konfunderad hur det kunde vara som det var! 🙂

Yes, avancerar i listan ser jag! *nöjd* 🙂