Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

1. Oskar Kilander Bar 1136 min
2. Magnus Antonsson Bar 1072 min
3. Ronny Keinvall Bar 1031 min
4. Tobias Ersson Bar 1029 min
5. Felikss Straumits Bar 836 min
6. Jesper Svensson Bar 818 min
7. Jonas Larsson Bar 811 min
8. Toni Lundin Bar 79

Hallå alla!
varit ganska off när det gäller läsning på funbeat men här en till Ironman debutant! (hv)

En debutant här också !

Nervös redan nu 🙂 Men har 2 ultralopp inplanerade före, 50 och 100k så löpningen är jag inte så nervös över.
Cyklingen försöker jag köra på så mycket jag orkar på trainern här hemma, känns som att det är mer träning för pannbene

Missade listan igår. Ledsen! Men ni slipper Bar som kompensation...

1. Jose Gomes 1076 min
2. Robert Bengtsson 938 min
3. Pierre Unebratt 843 min
4. Oskar Kilander 821 min
5. Mattias Haegerstam 769 min
6. Martin Haagen 657 min
7. Karl Englund

Va schysst av dej Jonas att du lägger upp listan varje vecka de e verkligen en morot för mig att ge mig iväg o träna när jag vet att de kommer att synas i min kalender sen.
Jag har inte gett mig ut på cykel utomhus än hur går de för er andra har ni börja

Ja Jonas ska ha en stor eloge för att han lägger upp listan varje vecka 🙂
Jag cyklar t.o.r till jobbet med mountainbike och dubbdäck men det börjar faktiskt tröttna på det ser fram emot den dagen man kan ta ut racern, nu utrustade med tempo styre och ge

Nu ska jag inte göra er ledsna och avundsjuka men känn istället att det är på G!
Jag tog ut racern förra helgen och har hittills lagt 34,4 mil under 2 veckors tid...

HELT underbart även om det ligger runt nollan så är det iaf torrt på vägarna men tjälska

åååå, Manne, cykla utomhus?!? Sitter på jobbet med solen som skiner in genom fönstret...åååå, frustration... inte ett dugg avis, ooo nä 😉

sjukt bra manne va kul hur fasingen hinns du me. Tänkte ta mig an denna mission imorn om de inte regnar o ge mig ut på min gamla original 90-tals cykel bara för o prova

När jag bodde i umeå var det en märklig upplevelse att åka ner till Skåne med bilen i april kan jag säga.
Från minus 7 & snö i norr till +14 & sol i söder.

Jag skrattar fortfarande åt den korta väderrapporten på reklamkanalerna...:-)