Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Har varit i fjällen så det är en hel del Alpin skidåkning som egentligen inte hör hemma i listan.

Hej!

Nytt blåbär hakar på i denna tråden! Jag har tränat och tävlat i triathlon sedan 2007 på hobbymotionärsnivå (sprintdistans) och tog beslutet att starta i Kalmar för ca 2 månader sedan. Det ska bli en sååå spännande resa fram till den stora dagen!

Är det nån mer som hakat på total immersion föreläsningarna som finns på youtube? Har ni köpt dvdn , är ni nöjda? funderar på att skaffa den i mina ägor då de verkar vettigt de han säger min simmning ha rblivit lugnare men andningen vill inte vara med ri

Den är ganska givande, mycket handlar om balans i vattnet, och det är ju det filmen till stor del handlar om.

Total Immersion!!! Här är ett stort fan av den teorin. För ett halvår sedan kunde jag inte crawla alls, men efter att ha kikat på youtube-klippen så har jag fått en sån ahaa-upplevelse så nu kan jag crawla obehindrat Ironmandistansen. Än så länge går det

najs då kanske ja e inne på rätt spår då kan säga att de inte går så fort för mig heller men denna vår har jag gett mig tusan på att klara av att crawla har gått en kurs tidigare men de va sån hets o de va nästan ingen genomgång alls avgrunderna som flytl

Då var även denna vecka över...
Tre stycken över 1000 min och många som nosar på hög träningsmängd.
Härligt!

1. Felikss Straumits Bar 1232 min
2. Jonas Larsson Bar 1117 min
3. linda bengtsson Bar 1014 min
4. Ronny Keinvall Bar 986 min
5. Chris

Häftigt att få toppa denna eminenta lista!
Även en fantastisk avslutning på en längre och intensivare träningsperiod med jiujitsu som avslutades med ny grad (3 Dan).

Alex: Nu är jag redo att slå ner järnmannen ifall han gör för mycket motstånd 😉

1. Jonas Larsson Bar 1205 min
2. linda bengtsson Bar 1031 min
3. Jose Gomes Bar 962 min
4. Robert Bengtsson Bar 954 min
5. Tobias Ersson Bar 946 min
6. Toni Lundin Bar 924 min
7. Ronny Keinvall Bar 886 min
8. Mattias Heribertsson Bar 873 m

Skönt att äntligen ligga på övre halvan av listan igen.

Efter att legat i botten (ja faktiskt sist vid något tillfälle) under december och januari har jag funderat på om jag någonsin skulle ta mig upp på övre halvan igen... Nu är det bara hoppas att sju