Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 08:52Man kanske skall ut och cykla imorgon....
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=2791
Man kanske skall ut och cykla imorgon....
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=2791
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 16:57Hallå "Blåbär"!
Har också fastnat med tanken på att genomföra IM i Kalmar i sommar så det var kul och inspirerande att hitta den här tråden! Men finns det någon som INTE tänker investera massor i ny utrustning, tempocykel t ex, utan klara sig på den utrus
Hallå "Blåbär"!
Har också fastnat med tanken på att genomföra IM i Kalmar i sommar så det var kul och inspirerande att hitta den här tråden! Men finns det någon som INTE tänker investera massor i ny utrustning, tempocykel t ex, utan klara sig på den utrus
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 21:33Jag tänker köra med befintlig utrustning. Jag tänker dock köpa tempopinnar till cykeln och eventuellt en ny våtdräkt om det skulle visa sig att min nuvarande har blivit för stor. Annars har jag alla "leksaker" som jag behöver sedan klassikern. 😀
Jag tänker köra med befintlig utrustning. Jag tänker dock köpa tempopinnar till cykeln och eventuellt en ny våtdräkt om det skulle visa sig att min nuvarande har blivit för stor. Annars har jag alla "leksaker" som jag behöver sedan klassikern. 😀
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 09:11Körde Sala med "vanlig" landsvägscykel och det var inga problem, det är den cykel jag tränar på så jag är van vid långa turer. Eventuellt komplettera med tempopinnar om det funkar. Har ett tempostyre men det blir ingen bra position. Vet ännu inte om jag s
Körde Sala med "vanlig" landsvägscykel och det var inga problem, det är den cykel jag tränar på så jag är van vid långa turer. Eventuellt komplettera med tempopinnar om det funkar. Har ett tempostyre men det blir ingen bra position. Vet ännu inte om jag s
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 10:14I sådana fall kommer här en till "kusinen från landet" 😉 Tänker också köra på min utrustning från klassikern. Har inga tempopinnar till min vanliga landsvägscykel än, får se om jag skaffar... Gäller nog att cykla in dem rejält i sådana fall! Försökte sit
I sådana fall kommer här en till "kusinen från landet" 😉 Tänker också köra på min utrustning från klassikern. Har inga tempopinnar till min vanliga landsvägscykel än, får se om jag skaffar... Gäller nog att cykla in dem rejält i sådana fall! Försökte sit
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 21:34Skönt att höra Paulina, Andrew och Vilma! Då blir vi flera kusiner, kanske vi kan ha kusinträff vid någon vätskekontroll 😉 Jag vill gärna tro att träningen är den viktigaste beståndsdelen men visst, jag skulle aldrig köra Vasaloppet på ett par träskidor
Skönt att höra Paulina, Andrew och Vilma! Då blir vi flera kusiner, kanske vi kan ha kusinträff vid någon vätskekontroll 😉 Jag vill gärna tro att träningen är den viktigaste beståndsdelen men visst, jag skulle aldrig köra Vasaloppet på ett par träskidor
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 23:08Blir troligtvis linjecykel för mig med, men byter då ut styret för mer vilsam ställning. Går ej att sätta tempopinnar på det nuvarande.
Blir troligtvis linjecykel för mig med, men byter då ut styret för mer vilsam ställning. Går ej att sätta tempopinnar på det nuvarande.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 21:34Jupp, vanlig racer här med, har monterat tempopinnar som jag provade i höstas, fungerade perfekt! Kör fram sadeln så långt det går och sträva efter 90 graders vinkel i armbågsleden, då blir det både bekvämt och aerodynamiskt! Största vinsten är komforten,
Jupp, vanlig racer här med, har monterat tempopinnar som jag provade i höstas, fungerade perfekt! Kör fram sadeln så långt det går och sträva efter 90 graders vinkel i armbågsleden, då blir det både bekvämt och aerodynamiskt! Största vinsten är komforten,
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 23:271. Robert Bengtsson 1130 min
2. Jonas Larsson 1097 min
3. Mattias Heribertsson 913 min
4. linda bengtsson 906 min
5. Mattias Haegerstam 819 min
6. Nils Stenvold 811 min
7. Nicklas H 782 min
8. Milla Wimmerstedt 763 min
9. Toni Lundin 759
1. Robert Bengtsson 1130 min
2. Jonas Larsson 1097 min
3. Mattias Heribertsson 913 min
4. linda bengtsson 906 min
5. Mattias Haegerstam 819 min
6. Nils Stenvold 811 min
7. Nicklas H 782 min
8. Milla Wimmerstedt 763 min
9. Toni Lundin 759
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 21:32Låt oss säga att det var ganska jämnt i toppen denna vecka 🙂
Skönt att utecyklingssäsongen är igång på riktigt!1. Robert Bengtsson Bar 1209 min
2. Vilma H Bar 1208 min
3. Jonas Larsson Bar 1208 min
4. Jose Gomes Bar 1108 min
5. Peter Gerdlöf
Låt oss säga att det var ganska jämnt i toppen denna vecka 🙂
Skönt att utecyklingssäsongen är igång på riktigt!
1. Robert Bengtsson Bar 1209 min
2. Vilma H Bar 1208 min
3. Jonas Larsson Bar 1208 min
4. Jose Gomes Bar 1108 min
5. Peter Gerdlöf