Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

På blåbärstråden intet nytt?

vad händer med eran träning Klamar e ju trots allt inte alltför långt bort och nu ska ju fundamentet av träningen redan ha skett, så man är redo för att bygga upp inför Kalmar nu under utesäsongen, viktig tid! 😀

Visst tränar vi på...

1. Peter Gerdlöf 1433 min
2. Håkan Zäta 1106 min
3. Jonas Larsson 1028 min
4. Toni Lundin 879 min
5. Oskar Kilander 860 min
6. Ronny Keinvall 858 min
7. Martin Haagen 828 min
8. fredrik andreasson 805 min
9. linda b

De känns som nu finns det tid för att njuta av cyklingen ju närmare kalmar man kommer ju längre sträckor måste man ta sig an. De e jäkligt najs när de e enligt den norska sidan svag bris samt soligt och 10 grader varmt de e najs. Men hur fasingen ska man

Jag har en fråga om hjul!

Har en Merida Warp 5 som jag är väldigt nöjd med, men jag har nu börjat fundera på att byta ut mina hjul.

http://www.cyclelink.com.au/prod7501.htm

Min budget är begränsad till cirka 8 000-10 000:- och jag har ingen aning vad j

Jag köpte Planet X 82/101 till min merida Warp 6, hann dock aldrig cykla med dem innan jag sålde cykeln för att kunna köpa en nyare tempocykel.

Dock cyklade jag Kalmar på ett par sådana förra året som jag lånade, och tyckte det funkade riktigt bra med ta

Kolla begagnat, jag handlade HED hjul för de pengarna på ebay.com.

1. Peter Gerdlöf Bar 1334 min
2. Ronny Keinvall Bar 1160 min
3. Robert Bengtsson Bar 1124 min
4. Toni Lundin Bar 1072 min
5. Jonas Larsson Bar 978 min
6. linda bengtsson Bar 898 min
7. Nicklas H Bar 860 min
8. Mattias Haegerstam Bar 844 mi

Hej alla blåbär, hur går det för er??

Hoppas det flyter på med er träning och att ni lyckas hålla er friska och skadefria! För egen del har såväl immunförsvar som leder och muskler stått emot den ökade belastningen bra de senaste månaderna. Känt mig lite

Hej,
till mitt nya jobb har jag 3,6 mil enkel, vägen dit är en fantastisk liten asfaltsväg genom skogen, en böljig väg med nylagd asfalt bitvis.. det kan inte bli bättre

Känns bra att lägga in veckans lista... nytt rekord på antal deltagare över 1000minuter.
Extra skönt för mig som haft en proffsvecka på FuerteVentura med mina härliga klubbkompisar i Triathlon Väst!

1. Jonas Larsson Bar 2261 min
2. Peter Gerdlöf Bar