Quote from j sollerman on 25 April 2011, 08:22Grymma ni är! Ska bli intressant att se hur många av er på listan som kommer till start i Kalmar. Har för mig att det va ungefär 1/3 på förra årets lista som startade. Resten va väl trötta eller något 😉
Det är faktiskt så man blir lite sugen på att stäl
Grymma ni är! Ska bli intressant att se hur många av er på listan som kommer till start i Kalmar. Har för mig att det va ungefär 1/3 på förra årets lista som startade. Resten va väl trötta eller något 😉
Det är faktiskt så man blir lite sugen på att stäl
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 14:26Grymt imponerad av topp nio över 1000 minuter. Ni borde nästan ha en egen proffstråd 🙂
Själv är jag i alla fall anmäld nu... och anar en form på väg även om jag har problem med löpningen. Men det är ju långt kvar så man hinner väl förhoppningsvis läka
Grymt imponerad av topp nio över 1000 minuter. Ni borde nästan ha en egen proffstråd 🙂
Själv är jag i alla fall anmäld nu... och anar en form på väg även om jag har problem med löpningen. Men det är ju långt kvar så man hinner väl förhoppningsvis läka
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 13:21Nu är även jag anmäld!! Ska bli otroligt roligt.
Hoppas även att anmälan ska sätta den lilla extra pressen man behöver för att man ska orka träna det där lilla extra. Och kanske komma upp på topp 10 av listan i alla fall någon gång.
Nu är även jag anmäld!! Ska bli otroligt roligt.
Hoppas även att anmälan ska sätta den lilla extra pressen man behöver för att man ska orka träna det där lilla extra. Och kanske komma upp på topp 10 av listan i alla fall någon gång.
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 20:29Äntligen anmäld, och en sprillans ny Quintana Roo Tequilo på väg från England. Känns helt suveränt!
Äntligen anmäld, och en sprillans ny Quintana Roo Tequilo på väg från England. Känns helt suveränt!
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 21:48Börjar redan bli lite nervös hehe. Känns som jag har tränat för lite!!!!! 🙂 Är visserligen 3 mån kvar men det känns som jag för stryka sub 12 tim och köra på att överleva istället.
Körde mitt första pass med pimpad racer (aerobåge och framflyttad sadel)
Börjar redan bli lite nervös hehe. Känns som jag har tränat för lite!!!!! 🙂 Är visserligen 3 mån kvar men det känns som jag för stryka sub 12 tim och köra på att överleva istället.
Körde mitt första pass med pimpad racer (aerobåge och framflyttad sadel)
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 15:44Nån som simmat ute (i Sverige) i sjö eller hav denna säsong?
eller nån som tror sig veta vid vilken temp man vågar testa?
Nån som simmat ute (i Sverige) i sjö eller hav denna säsong?
eller nån som tror sig veta vid vilken temp man vågar testa?
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 09:17Alex
Jag har ett par klubbkompisar som har simmat i En sjö i centrala Växjö. Temperaturen var ca 11grader.
du kan läsa om det i den här tråden
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=999831
Alex
Jag har ett par klubbkompisar som har simmat i En sjö i centrala Växjö. Temperaturen var ca 11grader.
du kan läsa om det i den här tråden
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 20:521. Vilma H Bar 1048 min
2. Nicklas H Bar 1037 min
3. Katrin Andreasson Bar 1000 min
4. Tobias . Bar 953 min
5. Peter Gerdlöf Bar 938 min
6. Nils Stenvold Bar 923 min
7. Jonas Larsson Bar 906 min
8. Toni Lundin Bar 905 min
9. Andreas Ask
1. Vilma H Bar 1048 min
2. Nicklas H Bar 1037 min
3. Katrin Andreasson Bar 1000 min
4. Tobias . Bar 953 min
5. Peter Gerdlöf Bar 938 min
6. Nils Stenvold Bar 923 min
7. Jonas Larsson Bar 906 min
8. Toni Lundin Bar 905 min
9. Andreas Ask
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 21:19Även om jag inte nådde 1000 minuter så har jag insett vad som krävs för att ligga där uppe på de träningnivåerna.
Skicka iväg resten av familjen på semester! 😀
Har haft en fantastiskt rolig träningsvecka!
Även om jag inte nådde 1000 minuter så har jag insett vad som krävs för att ligga där uppe på de träningnivåerna.
Skicka iväg resten av familjen på semester! 😀
Har haft en fantastiskt rolig träningsvecka!
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 22:33...och när jag fick lägga in hela min vecka skulle jag ligga etta.-))
En veckas på Triathlonläger på Fuetuventura gjorde susen i träningskalendern. Men nu är det tydligen träningsdetox i en vecka så jag lär halka ned på sista plats inför kommande vecka:-
...och när jag fick lägga in hela min vecka skulle jag ligga etta.-))
En veckas på Triathlonläger på Fuetuventura gjorde susen i träningskalendern. Men nu är det tydligen träningsdetox i en vecka så jag lär halka ned på sista plats inför kommande vecka:-