Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 21:451. Peter Gerdlöf Bar 1207 min
2. Jonas Larsson Bar 1120 min
3. Robert Bengtsson Bar 1096 min
4. Jose Gomes Bar 1001 min
5. Alex F Bar 961 min
6. Nicklas H Bar 959 min
7. Ronny Keinvall Bar 926 min
8. Jesper Svensson Bar 868 min
9. Jimmy S
1. Peter Gerdlöf Bar 1207 min
2. Jonas Larsson Bar 1120 min
3. Robert Bengtsson Bar 1096 min
4. Jose Gomes Bar 1001 min
5. Alex F Bar 961 min
6. Nicklas H Bar 959 min
7. Ronny Keinvall Bar 926 min
8. Jesper Svensson Bar 868 min
9. Jimmy S
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 22:45Hej!
Är det någon som kastar in handduken till Kalmar så kan jag köpa en plats. Hör av dig bara 🙂
mvh
/Peter
Hej!
Är det någon som kastar in handduken till Kalmar så kan jag köpa en plats. Hör av dig bara 🙂
mvh
/Peter
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 22:03Adrian
Har fått för mig att vattnet där är smutsigt men jag kanske har fel? Överlever man en kallsup? 🙂
mvh
Adrian
Har fått för mig att vattnet där är smutsigt men jag kanske har fel? Överlever man en kallsup? 🙂
mvh
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 22:08http://miljobarometern.stockholm.se/key.asp?mo=3&dm=1&nt=2&uo=30
http://miljobarometern.stockholm.se/key.asp?mo=3&dm=1&nt=2&uo=30
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 07:12För övrigt kan jag informera att vattnet i Kalmar smakar utmärkt.
På grund av min högst experimentella simteknik fick jag många möjligheter att provsmaka vätskan ifråga förra året. Så många så jag var tvungen att uppsöka toalett innan jag kastade mig på
För övrigt kan jag informera att vattnet i Kalmar smakar utmärkt.
På grund av min högst experimentella simteknik fick jag många möjligheter att provsmaka vätskan ifråga förra året. Så många så jag var tvungen att uppsöka toalett innan jag kastade mig på
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 17:59jag tror faktiskt man ska passa sig för att få för många kallsupar. Jag bor här i kalmar och tydligen tar kalmars enda badhus badvattnet från just vårt kära östersjövatten givetvis renas detta säger badvakterna med hjälp av stora tankrar i källaren ?? men
jag tror faktiskt man ska passa sig för att få för många kallsupar. Jag bor här i kalmar och tydligen tar kalmars enda badhus badvattnet från just vårt kära östersjövatten givetvis renas detta säger badvakterna med hjälp av stora tankrar i källaren ?? men
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 19:30Kan verifiera det där med tankarna. Har varit där nere och spanat en gång i tiden.
Men är det badhusvattnet du sväljer? Det tillsätts ju en del mindre nyttigt...
Kan verifiera det där med tankarna. Har varit där nere och spanat en gång i tiden.
Men är det badhusvattnet du sväljer? Det tillsätts ju en del mindre nyttigt...
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 21:05Justerat cykeln av proffs, stor skillnad.
Justerat cykeln av proffs, stor skillnad.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 21:18Är det nån mer än jag som ska springa Sthlm marathon? Nån som siktar runt 3:30?
Är det nån mer än jag som ska springa Sthlm marathon? Nån som siktar runt 3:30?
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 10:51Jag skulle ha sprungit Stockholm marathon men nu verkar det som att en inflammation i plantar farsian sätter stopp 🙁 Så länge den går över till Kalmar så (och gärna någon månad innan så att jag hinner springa lite innan också, hmm).
Jag har inte köpt n
Jag skulle ha sprungit Stockholm marathon men nu verkar det som att en inflammation i plantar farsian sätter stopp 🙁 Så länge den går över till Kalmar så (och gärna någon månad innan så att jag hinner springa lite innan också, hmm).
Jag har inte köpt n