Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 11:36Jag ska springa i Stockholm och siktar på nånstans runt 3:45. Det viktiga för mig är att få en positiv känsla som jag kan ha med mig på cykeln i Kalmar!
Jag ska springa i Stockholm och siktar på nånstans runt 3:45. Det viktiga för mig är att få en positiv känsla som jag kan ha med mig på cykeln i Kalmar!
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 11:48Vilma, jag har kört Triathlon i 3-4 år nu och äntligen en tempohoj (inte den dyraste men helt ok) och det var det värt. Känns nu helt naturligt att ligga i tempobågen i 3 timmar. Giant Trinity 0 helt överkomlig på Wiggle. Annars är en vanlig tempobåge ett
Vilma, jag har kört Triathlon i 3-4 år nu och äntligen en tempohoj (inte den dyraste men helt ok) och det var det värt. Känns nu helt naturligt att ligga i tempobågen i 3 timmar. Giant Trinity 0 helt överkomlig på Wiggle. Annars är en vanlig tempobåge ett
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 22:441. Tobias Ersson Bar 1733 min
2. Jesper Svensson Bar 1547 min
3. Ronny Keinvall Bar 1336 min
4. Peter Gerdlöf Bar 1295 min
5. Jonas Larsson Bar 1127 min
6. Robert Bengtsson Bar 1083 min
7. Mattias Haegerstam Bar 1007 min
8. Jimmy Svensson
1. Tobias Ersson Bar 1733 min
2. Jesper Svensson Bar 1547 min
3. Ronny Keinvall Bar 1336 min
4. Peter Gerdlöf Bar 1295 min
5. Jonas Larsson Bar 1127 min
6. Robert Bengtsson Bar 1083 min
7. Mattias Haegerstam Bar 1007 min
8. Jimmy Svensson
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 19:05Veckan är nästan slut, hoppas alla hunnit regga sin träning såhär tidigt...
1. Anders Laestadius Bar 1599 min
2. Andrew Gustavsson Bar 1432 min
3. Peter Gerdlöf Bar 1329 min
4. Toni Lundin Bar 1284 min
5. Alex F Bar 1153 min
6. Vilma H Bar 99
Veckan är nästan slut, hoppas alla hunnit regga sin träning såhär tidigt...
1. Anders Laestadius Bar 1599 min
2. Andrew Gustavsson Bar 1432 min
3. Peter Gerdlöf Bar 1329 min
4. Toni Lundin Bar 1284 min
5. Alex F Bar 1153 min
6. Vilma H Bar 99
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 10:44Kan meddela att jag cyklade 2 varv på Kalmarbanan i fredags och sprang 2 varv på löparbanan på lördagen! Kul att kunna reka banorna och samla ihop lite självförtroende! Detta fixar vi väl alla blåbär?!? 🙂
Kan meddela att jag cyklade 2 varv på Kalmarbanan i fredags och sprang 2 varv på löparbanan på lördagen! Kul att kunna reka banorna och samla ihop lite självförtroende! Detta fixar vi väl alla blåbär?!? 🙂
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 11:27Åh, kul! Bra jobbat 🙂 Det skulle jag också vilja göra, dessvärre är det nog lite långt ner till Kalmar från Stockholm bara för att åka dit och träna. Eller? 😉
Skulle vilja återuppta tråden vad gäller linjehoj vs. tempohoj och huruvida man kommer att kä
Åh, kul! Bra jobbat 🙂 Det skulle jag också vilja göra, dessvärre är det nog lite långt ner till Kalmar från Stockholm bara för att åka dit och träna. Eller? 😉
Skulle vilja återuppta tråden vad gäller linjehoj vs. tempohoj och huruvida man kommer att kä
Quote from ellen olsson on 24 May 2011, 11:32Jag vill minnas att Torbjörn Wolffram vann H40-klassen och SM på Kalmar triathlon med en linjehoj för ett antal år sedan.
Du vinner mer på att orka ligga i tempoposition mentalt och fysiskt i 18 mil än på att välja någon särskild cykel.
Jag vill minnas att Torbjörn Wolffram vann H40-klassen och SM på Kalmar triathlon med en linjehoj för ett antal år sedan.
Du vinner mer på att orka ligga i tempoposition mentalt och fysiskt i 18 mil än på att välja någon särskild cykel.
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 13:24Jag har satt tempopinnar på min racer och skjutit fram sadeln maximalt. Fungerar alldeles utmärkt! Stod och kollade vid växlingsområdet förra året och det var många som körde racer, så det ska vi inte skämmas för!
Jag har satt tempopinnar på min racer och skjutit fram sadeln maximalt. Fungerar alldeles utmärkt! Stod och kollade vid växlingsområdet förra året och det var många som körde racer, så det ska vi inte skämmas för!
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 14:58Jag som har tempocykel tänker snarare tvärtom. Att det känns lite pinsamt att komma med en tempocykel när man är långt ifrån något proffs.
Så att komma med linjehojen kan man ju aldrig behöva skämmas för...jag menar, är man inte proffs är ju det normalt
Jag som har tempocykel tänker snarare tvärtom. Att det känns lite pinsamt att komma med en tempocykel när man är långt ifrån något proffs.
Så att komma med linjehojen kan man ju aldrig behöva skämmas för...jag menar, är man inte proffs är ju det normalt
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 15:14Tobias.....(t+)
Tobias.....(t+)