Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 15:29Det gäller att välja cykel noga med tanke på sin egen kapacitet så man inte riskerar att bli omkörd av någon från de lägre kategorierna (tempo-linje-hybrid-mtb). Det bästa är om man kan plocka ett par i den övre kategorin men inte bli omkörd av någon från
Det gäller att välja cykel noga med tanke på sin egen kapacitet så man inte riskerar att bli omkörd av någon från de lägre kategorierna (tempo-linje-hybrid-mtb). Det bästa är om man kan plocka ett par i den övre kategorin men inte bli omkörd av någon från
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 15:55Jag kommer vara en av de som försökt köpa sig snabba... hoppas på att simma så dåligt att jag slipper bli omcyklad 😉
Jag kommer vara en av de som försökt köpa sig snabba... hoppas på att simma så dåligt att jag slipper bli omcyklad 😉
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 16:40För mig blev valet till slut ganska enkelt, hade ingen landsvägcykel så nåt ville jag köpa. Tränar alltid själv eller med en person till, och har inga ambitioner på att köra cykellopp. Det blev en triathloncykel strax över den billigaste kategorin.
Har d
För mig blev valet till slut ganska enkelt, hade ingen landsvägcykel så nåt ville jag köpa. Tränar alltid själv eller med en person till, och har inga ambitioner på att köra cykellopp. Det blev en triathloncykel strax över den billigaste kategorin.
Har d
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 18:00Egentligen borde alla ha antal träningstimmar tryckt på nummerlappen också. Om man då t.ex. ser att den som cyklar om en har tränat hundra timmar mer än en själv så gör det inte så mycket. Egentligen borde han ju cykla ännu snabbare med så mycket träning.
Egentligen borde alla ha antal träningstimmar tryckt på nummerlappen också. Om man då t.ex. ser att den som cyklar om en har tränat hundra timmar mer än en själv så gör det inte så mycket. Egentligen borde han ju cykla ännu snabbare med så mycket träning.
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 18:38Skönt att jag slipper tävla mot dig då Alex, jag tillhör nämligen de jättegamla 😀
Skönt att jag slipper tävla mot dig då Alex, jag tillhör nämligen de jättegamla 😀
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 20:02Vet inte om jag hann regga Nove Colli, men jag hoppas verkligen att Kalmar inte innehåller lika mycket höjdmeter..
Dags att ta tag i löpning o simning nu efter en vår med enbart cykling..
Vet inte om jag hann regga Nove Colli, men jag hoppas verkligen att Kalmar inte innehåller lika mycket höjdmeter..
Dags att ta tag i löpning o simning nu efter en vår med enbart cykling..
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 08:09Nu tycker jag att du är orättvis Alex....
Jag vill att det står:
"Tränar hellre än hårt" på min lapp isåfall!
Nu tycker jag att du är orättvis Alex....
Jag vill att det står:
"Tränar hellre än hårt" på min lapp isåfall!
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 11:21Kul grej att skriva antal träningstimmar ifrån att Blåbärstråden startade på nummerlappen. Tror att det får bli så 🙂
Kul grej att skriva antal träningstimmar ifrån att Blåbärstråden startade på nummerlappen. Tror att det får bli så 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 22:44Har nu fått hem den energidryck och de bars som serveras under järnmannen. Beställde det "lilla paketet" som de som ska deltaga kan köpa till ett bra pris?.....Dags för test av magen och smakupplevelsen under helgens kommande långpass.
Ha de!
Har nu fått hem den energidryck och de bars som serveras under järnmannen. Beställde det "lilla paketet" som de som ska deltaga kan köpa till ett bra pris?.....Dags för test av magen och smakupplevelsen under helgens kommande långpass.
Ha de!
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 07:43Jag köpte först en linjehoj inför Kalmar förra året, men efter att ha stirrat mig tokig på snabba hojar i triatidningar så gjorde jag slag i saken och köpte en beg. tempohoj. Blev jag snabbare? Nja, kanske lite. Blev jag nöjdare, ja definitivt, men i mitt
Jag köpte först en linjehoj inför Kalmar förra året, men efter att ha stirrat mig tokig på snabba hojar i triatidningar så gjorde jag slag i saken och köpte en beg. tempohoj. Blev jag snabbare? Nja, kanske lite. Blev jag nöjdare, ja definitivt, men i mitt