Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Det gäller att välja cykel noga med tanke på sin egen kapacitet så man inte riskerar att bli omkörd av någon från de lägre kategorierna (tempo-linje-hybrid-mtb). Det bästa är om man kan plocka ett par i den övre kategorin men inte bli omkörd av någon från

Jag kommer vara en av de som försökt köpa sig snabba... hoppas på att simma så dåligt att jag slipper bli omcyklad 😉

För mig blev valet till slut ganska enkelt, hade ingen landsvägcykel så nåt ville jag köpa. Tränar alltid själv eller med en person till, och har inga ambitioner på att köra cykellopp. Det blev en triathloncykel strax över den billigaste kategorin.

Har d

Egentligen borde alla ha antal träningstimmar tryckt på nummerlappen också. Om man då t.ex. ser att den som cyklar om en har tränat hundra timmar mer än en själv så gör det inte så mycket. Egentligen borde han ju cykla ännu snabbare med så mycket träning.

Skönt att jag slipper tävla mot dig då Alex, jag tillhör nämligen de jättegamla 😀

Vet inte om jag hann regga Nove Colli, men jag hoppas verkligen att Kalmar inte innehåller lika mycket höjdmeter..
Dags att ta tag i löpning o simning nu efter en vår med enbart cykling..

Nu tycker jag att du är orättvis Alex....

Jag vill att det står:
"Tränar hellre än hårt" på min lapp isåfall!

Kul grej att skriva antal träningstimmar ifrån att Blåbärstråden startade på nummerlappen. Tror att det får bli så 🙂

Har nu fått hem den energidryck och de bars som serveras under järnmannen. Beställde det "lilla paketet" som de som ska deltaga kan köpa till ett bra pris?.....Dags för test av magen och smakupplevelsen under helgens kommande långpass.

Ha de!

Jag köpte först en linjehoj inför Kalmar förra året, men efter att ha stirrat mig tokig på snabba hojar i triatidningar så gjorde jag slag i saken och köpte en beg. tempohoj. Blev jag snabbare? Nja, kanske lite. Blev jag nöjdare, ja definitivt, men i mitt