Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 22:211. Kristofer B 937 min
2. Ronny Keinvall 900 min
3. Nicklas H 898 min
4. Toni Lundin 887 min
5. Andreas Ask 816 min
6. Andrew Gustavsson 792 min
7. Oskar Kilander 731 min
8. Richard Bäckström 722 min
9. Robert Bengtsson 703 min
10. Ander
1. Kristofer B 937 min
2. Ronny Keinvall 900 min
3. Nicklas H 898 min
4. Toni Lundin 887 min
5. Andreas Ask 816 min
6. Andrew Gustavsson 792 min
7. Oskar Kilander 731 min
8. Richard Bäckström 722 min
9. Robert Bengtsson 703 min
10. Ander
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 22:43då kan du och jag ha sällskap katrin =)
då kan du och jag ha sällskap katrin =)
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 22:16Jag har insett att det finns dom som cyklar mycket mer än mig. Men nu ska jag ta tag i det. Hur långa måste långpassen vara inför Kalmar. Funderar på att köra ett 12milspass varannan vecka nu fram till Kalmar. Är det för kort, ni som har mer cykelrutin än
Jag har insett att det finns dom som cyklar mycket mer än mig. Men nu ska jag ta tag i det. Hur långa måste långpassen vara inför Kalmar. Funderar på att köra ett 12milspass varannan vecka nu fram till Kalmar. Är det för kort, ni som har mer cykelrutin än
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 10:56Jag försöker nog komma upp så jag får in ett eller två rundor uppåt sex timmar innan Kalmar.
Jag försöker nog komma upp så jag får in ett eller två rundor uppåt sex timmar innan Kalmar.
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 10:50Ett tips till er som skall debutera i Kalmar järnman i år. Fokusera på distans cykling och löpning den tid som är kvar. Ge dig ut på cykeln själv i 4-5 timmar. Inte speciellt kul, men givande. I Kalmar måste du ändå ta dig igenom cyklingen på egen hand. C
Ett tips till er som skall debutera i Kalmar järnman i år. Fokusera på distans cykling och löpning den tid som är kvar. Ge dig ut på cykeln själv i 4-5 timmar. Inte speciellt kul, men givande. I Kalmar måste du ändå ta dig igenom cyklingen på egen hand. C
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 12:15skitbra tips de ska ja ta till moi kan säga att ja priotiterar långpassen hellre än kvalitetspassen
skitbra tips de ska ja ta till moi kan säga att ja priotiterar långpassen hellre än kvalitetspassen
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 20:50Fokusera inte FÖR mkt på mängd/distans... Du bör ju ha liiiite fart i benen också. Det går att kombinera på ett bra sätt. Lycka till!
Fokusera inte FÖR mkt på mängd/distans... Du bör ju ha liiiite fart i benen också. Det går att kombinera på ett bra sätt. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 18:37Har nu kört ett fem tim cykelpass med 30 min löping direkt efter.....Hmmmm blir minst sagt intressant att köra en mara efter typ 6 tim och 30 min.....
Hade inte mycket energi under löpningen så det blev riktigt segt. Ni som kört kalmar eller motsvarande
Har nu kört ett fem tim cykelpass med 30 min löping direkt efter.....Hmmmm blir minst sagt intressant att köra en mara efter typ 6 tim och 30 min.....
Hade inte mycket energi under löpningen så det blev riktigt segt. Ni som kört kalmar eller motsvarande
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 11:05Ja, efter 18mil i sadeln vill inte direkt benen röra på sig. Tar kanske en halvtimme tills cyklingen försvinner ur benen. Inte så att jag någonsin blev snabbare men den obehagliga stumma känslan försvann iaf.
Ja, efter 18mil i sadeln vill inte direkt benen röra på sig. Tar kanske en halvtimme tills cyklingen försvinner ur benen. Inte så att jag någonsin blev snabbare men den obehagliga stumma känslan försvann iaf.
Quote from j sollerman on 3 June 2011, 12:26Jag tyckte det va skönt att få börja springa efter 18 mil i sadeln. Det va något jag såg framemot. Men första 2 km va lite sega sen gick det rätt bra i 15 km sen blev det tuffare och tuffare för varje km.
Jag tyckte det va skönt att få börja springa efter 18 mil i sadeln. Det va något jag såg framemot. Men första 2 km va lite sega sen gick det rätt bra i 15 km sen blev det tuffare och tuffare för varje km.