Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 22:501. Oskar Kilander Bar 1421 min
2. Jose Gomes Bar 1206 min
3. Nicklas H Bar 1035 min
4. Peter Gerdlöf Bar 1022 min
5. Henri Pesonen Bar 967 min
6. Ronny Keinvall Bar 958 min
7. Vilma H Bar 935 min
8. Toni Lundin Bar 921 min
9. Anders Laes
1. Oskar Kilander Bar 1421 min
2. Jose Gomes Bar 1206 min
3. Nicklas H Bar 1035 min
4. Peter Gerdlöf Bar 1022 min
5. Henri Pesonen Bar 967 min
6. Ronny Keinvall Bar 958 min
7. Vilma H Bar 935 min
8. Toni Lundin Bar 921 min
9. Anders Laes
Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 23:42Lite varmare än ifjol? Förra året frös man ju innan man gick i vattnet ens.
Jag blev såklart förkyld i veckan. Klarade vintern men... Bara att kcomma igen. Inte alls stressad...
Lite varmare än ifjol? Förra året frös man ju innan man gick i vattnet ens.
Jag blev såklart förkyld i veckan. Klarade vintern men... Bara att kcomma igen. Inte alls stressad...
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 07:26Klart varmare i luften.
Vattnet var dock bara 14,5 grader 😉Dock körde jag igår mitt första rena träningspass i öppet vatten. Riktigt skönt att simma 40min utan att behöva vända varje gång man fått upp farten... nu får bassängsimningen vila tror jag.
Klart varmare i luften.
Vattnet var dock bara 14,5 grader 😉
Dock körde jag igår mitt första rena träningspass i öppet vatten. Riktigt skönt att simma 40min utan att behöva vända varje gång man fått upp farten... nu får bassängsimningen vila tror jag.
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 09:29Bra tråd för en första gångs triathlet. 🙂
Det pirrar i magen när jag tänker på Ironman i Kalmar! 🙂 Men det ska bli grymt kul att vara på plats.
Hur brukar ni lägga upp er träningsvecka? 🙂
Bra tråd för en första gångs triathlet. 🙂
Det pirrar i magen när jag tänker på Ironman i Kalmar! 🙂 Men det ska bli grymt kul att vara på plats.
Hur brukar ni lägga upp er träningsvecka? 🙂
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 09:53Välkommen Lina!
Alla mina veckor ser olika ut men här är ett antal nyckelpass jag försöker få med:
Löpning: kvalitetspass med intervaller, långpass > 120min
Cykel: Lagtempo / backträning, långpass > 180min
Simning: 1 "kvalitetspass" i bassäng, 1 open-
Välkommen Lina!
Alla mina veckor ser olika ut men här är ett antal nyckelpass jag försöker få med:
Löpning: kvalitetspass med intervaller, långpass > 120min
Cykel: Lagtempo / backträning, långpass > 180min
Simning: 1 "kvalitetspass" i bassäng, 1 open-
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 21:08Precis som Jonas skriver så försöker även jag få med några nyckelpass varje vecka. De behöver inte vara på samma dag varje vecka. För mig beror det mer på hur benen känns. De pass jag försöker få med är....
Löpning: ett intervallpass + ett långpass på ca
Precis som Jonas skriver så försöker även jag få med några nyckelpass varje vecka. De behöver inte vara på samma dag varje vecka. För mig beror det mer på hur benen känns. De pass jag försöker få med är....
Löpning: ett intervallpass + ett långpass på ca
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 09:36Kul och se ett exempel på hur era träningsveckor ser ut!
Jag försöker också få till nyckelpass med bland annat intervaller, långdistans och backträning..
Det är en spännande resa 🙂
Kul och se ett exempel på hur era träningsveckor ser ut!
Jag försöker också få till nyckelpass med bland annat intervaller, långdistans och backträning..
Det är en spännande resa 🙂
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 21:251. Mattias Heribertsson Bar 1392 min
2. Peter Gerdlöf Bar 1378 min
3. Jose Gomes Bar 1241 min
4. Jesper Svensson Bar 1220 min
5. Andrew Gustavsson Bar 1158 min
6. Henri Pesonen Bar 1111 min
7. Jonas Larsson Bar 1042 min
8. Anders Laestadius
1. Mattias Heribertsson Bar 1392 min
2. Peter Gerdlöf Bar 1378 min
3. Jose Gomes Bar 1241 min
4. Jesper Svensson Bar 1220 min
5. Andrew Gustavsson Bar 1158 min
6. Henri Pesonen Bar 1111 min
7. Jonas Larsson Bar 1042 min
8. Anders Laestadius
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 14:32Topp tio, det var länge sen!
Körde ett litet test i söndags, först simning, sen fyra timmar cykel och så två timmar löpning med lite vila emellan. Det kändes faktiskt väldigt bra och var rätt skönt att få en sådan genomkörare nu och ett kvitto på att sta
Topp tio, det var länge sen!
Körde ett litet test i söndags, först simning, sen fyra timmar cykel och så två timmar löpning med lite vila emellan. Det kändes faktiskt väldigt bra och var rätt skönt att få en sådan genomkörare nu och ett kvitto på att sta
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 14:46Jag får nog skjuta på min blåbärsdebut till 2012. En trolig stressfraktur i smalbenet gör nog ett maraton i början på augusti omöjligt. Väntar på magnetröntgen så vi får väl se, men känslan är inte bra... 🙁
Men jag är i alla fall väldigt glad att jag h
Jag får nog skjuta på min blåbärsdebut till 2012. En trolig stressfraktur i smalbenet gör nog ett maraton i början på augusti omöjligt. Väntar på magnetröntgen så vi får väl se, men känslan är inte bra... 🙁
Men jag är i alla fall väldigt glad att jag h