Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

På en olympisk så får jag i mig 7 dl vatten plus det jag sväljer på simningen, iof har det inte varit några temperaturer att prata om, som mest 16-17°C och lite sol.

de ja oroar mig för att om de varmt o få i sig rätt mängd natrium o vatten några tips här de kan bli allvarliga komplikationer om vätskebalansen blir skit

(Jag minns inte om jag postade nån länk om det här i denna tråd förut, så mina ursäkter om jag spammar)

Jag har dragit igång en tråd för oss Ironman-blåbär som siktar på nästa års upplaga, 2012 alltså.

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID

1. Peter Gerdlöf Bar 1312 min
2. Robert Bengtsson Bar 1272 min
3. Lova Carlsson Bar 1080 min
4. Lina Blomqvist Bar 956 min
5. Alex F Bar 956 min
6. Roger Lagrelius Bar 947 min
7. linda bengtsson Bar 923 min
8. Kristofer B Bar 918 min
9. J

Passar på att presentera mig då jag äntligen har en vecka att vara nöjd med:
647 min

Reggar träningen på jogg.se så kan inte vara med på listan.

Jag är med i Triathlon Syd och kör, så gott det går med 2 små barn och jobb, efter Kristians program (det m

fan fan fan
min högra vad är bitchigare än Naomi Campbell för tillfället. Hoppas de excentriska tåhävningarna hinner rätta till det innan Kalmar annars blir jag olyckligare än ett grekiskt drama.

Hoppas du får ordning på det Håkan. Har haft problem i vår i fästet hälsena/vad men det har ordnat sig. Gick till slut till sjukgymnast och fick börja köra tung excentrisk träning och det funkade bra. Speciellt att köra riktigt tungt på gymmet i kombinati

Håkan, jag lider med dig! Själv har jag haft hälsporre sen i påskas utan någon förbättring (en kort förbättring efter ett par stötvågsbehandlingar, men sen blev det sämre igen när jag testade att springa 2 km).

Nu siktar jag på att köra mer stötvågsbehan

Tjenare

Var det någon av er som simmade i trekanten (ligger i stockholm) ikväll? 🙂

Såg två personer med badmössa och våtdräkt som simmade lite längre ut när jag hoppade i.

Ha de.

Tjenare
Då var ett till ärkeblåbär anmält:D.
Riktigt spännande och en bra utmaning som känns nåbar med lite träning.
Vi ses i Kalmar!!