Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 23:36Jonas: Du var på Ullevi och såg the big 4? Avundsjuk! Såg lite på tv igår, såg grymt ut!
Jag anmäler mig till tråden iaf, som ett riktigt blåbär. Har innan detta år aldrig simmat längre än 200 meter (då i bassäng), aldrig sprungit maraton och det var 6 å
Jonas: Du var på Ullevi och såg the big 4? Avundsjuk! Såg lite på tv igår, såg grymt ut!
Jag anmäler mig till tråden iaf, som ett riktigt blåbär. Har innan detta år aldrig simmat längre än 200 meter (då i bassäng), aldrig sprungit maraton och det var 6 å
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 23:15Ja nu är det inte så himla många veckor kvar. Hade väl tänkt ha de sista långa passen nästa vecka men fick mitt schema och med 60 timmars jobb kan det bli tight... Fick dock in femton mils cykel idag och så blir det ett gäng med timmar i helgen.
Anmälde
Ja nu är det inte så himla många veckor kvar. Hade väl tänkt ha de sista långa passen nästa vecka men fick mitt schema och med 60 timmars jobb kan det bli tight... Fick dock in femton mils cykel idag och så blir det ett gäng med timmar i helgen.
Anmälde
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 15:21BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif fick min Orca Kasei våtdräkt från Wiggle i går, konstaterade att det fanns två små revor i den och att kartongen var mosad i ett hörn. Har varit tvungen att skicka tillbaka den ... tveksamt om jag hinner f
BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif fick min Orca Kasei våtdräkt från Wiggle i går, konstaterade att det fanns två små revor i den och att kartongen var mosad i ett hörn. Har varit tvungen att skicka tillbaka den ... tveksamt om jag hinner f
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 20:22Fota skadorna, maila över o ring dem, förklara läget. Sen limmar du revorna om det behövs o kör i dräkten. Frågan är om de ens vill ha tillbaka den eller om du kanske har turen att få en att träna i.
Fota skadorna, maila över o ring dem, förklara läget. Sen limmar du revorna om det behövs o kör i dräkten. Frågan är om de ens vill ha tillbaka den eller om du kanske har turen att få en att träna i.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 22:04Ja j*vlar nu är det nära 🙂
När kommer ni börja ta det lugnt inför tvälingen? Tänkte köra tre helger nu med längre pass på 7 tim+ (cykel + löp) för att sedan börja trappa ner. Ska man börja trappa ner tidigare?
Ha de.
Ja j*vlar nu är det nära 🙂
När kommer ni börja ta det lugnt inför tvälingen? Tänkte köra tre helger nu med längre pass på 7 tim+ (cykel + löp) för att sedan börja trappa ner. Ska man börja trappa ner tidigare?
Ha de.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 22:44Andrew,
bra tips men för sent 🙂 jag drog iväg dräkten i förmiddags och håller tummarna. Annars har jag brorsans gamla våtdräkt som back up-plan, han är numera enbart cyklist och använder den inte så mycket.
Andrew,
bra tips men för sent 🙂 jag drog iväg dräkten i förmiddags och håller tummarna. Annars har jag brorsans gamla våtdräkt som back up-plan, han är numera enbart cyklist och använder den inte så mycket.
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 20:57OK här har vi något att jobba mot 🙂
SJUK tid 🙂
http://triathlete-europe.competitor.com/2011/07/03/race-report-vanhoenacker-destroys-ironman-world-record/
OK här har vi något att jobba mot 🙂
SJUK tid 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 22:05ja de närmarsigverkligen mindre än en månad nu har ni alla fixat sovplats vi har plats för en eller två i vår lya
ja de närmarsigverkligen mindre än en månad nu har ni alla fixat sovplats vi har plats för en eller två i vår lya
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 21:42Antar att vi har en hel grupp här som är i sitt livs form? Jag är det definitivt även om det kanske inte säger så mycket 🙂
Idag körde jag en "big day", 40 min simning, 5h cykel och 2,5 löpning. Började i morse och klar för en halvtimme sen. Innan regn
Antar att vi har en hel grupp här som är i sitt livs form? Jag är det definitivt även om det kanske inte säger så mycket 🙂
Idag körde jag en "big day", 40 min simning, 5h cykel och 2,5 löpning. Började i morse och klar för en halvtimme sen. Innan regn
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 21:461. Paulina R 1020 min
2. Alex Weinfors 1017 min
3. Peter Gerdlöf 997 min
4. Lina Blomqvist 974 min
5. Alex F 968 min
6. Robert Bengtsson 924 min
7. Christian Nilsson 876 min
8. linda bengtsson 845 min
9. Mattias Heribertsson 838 min
10.
1. Paulina R 1020 min
2. Alex Weinfors 1017 min