Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Jonas: Du var på Ullevi och såg the big 4? Avundsjuk! Såg lite på tv igår, såg grymt ut!

Jag anmäler mig till tråden iaf, som ett riktigt blåbär. Har innan detta år aldrig simmat längre än 200 meter (då i bassäng), aldrig sprungit maraton och det var 6 å

Ja nu är det inte så himla många veckor kvar. Hade väl tänkt ha de sista långa passen nästa vecka men fick mitt schema och med 60 timmars jobb kan det bli tight... Fick dock in femton mils cykel idag och så blir det ett gäng med timmar i helgen.

Anmälde

BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif fick min Orca Kasei våtdräkt från Wiggle i går, konstaterade att det fanns två små revor i den och att kartongen var mosad i ett hörn. Har varit tvungen att skicka tillbaka den ... tveksamt om jag hinner f

Fota skadorna, maila över o ring dem, förklara läget. Sen limmar du revorna om det behövs o kör i dräkten. Frågan är om de ens vill ha tillbaka den eller om du kanske har turen att få en att träna i.

Ja j*vlar nu är det nära 🙂

När kommer ni börja ta det lugnt inför tvälingen? Tänkte köra tre helger nu med längre pass på 7 tim+ (cykel + löp) för att sedan börja trappa ner. Ska man börja trappa ner tidigare?

Ha de.

Andrew,
bra tips men för sent 🙂 jag drog iväg dräkten i förmiddags och håller tummarna. Annars har jag brorsans gamla våtdräkt som back up-plan, han är numera enbart cyklist och använder den inte så mycket.

OK här har vi något att jobba mot 🙂

SJUK tid 🙂

http://triathlete-europe.competitor.com/2011/07/03/race-report-vanhoenacker-destroys-ironman-world-record/

ja de närmarsigverkligen mindre än en månad nu har ni alla fixat sovplats vi har plats för en eller två i vår lya

Antar att vi har en hel grupp här som är i sitt livs form? Jag är det definitivt även om det kanske inte säger så mycket 🙂

Idag körde jag en "big day", 40 min simning, 5h cykel och 2,5 löpning. Började i morse och klar för en halvtimme sen. Innan regn

1. Paulina R 1020 min
2. Alex Weinfors 1017 min
3. Peter Gerdlöf 997 min
4. Lina Blomqvist 974 min
5. Alex F 968 min
6. Robert Bengtsson 924 min
7. Christian Nilsson 876 min
8. linda bengtsson 845 min
9. Mattias Heribertsson 838 min
10.