Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Galna tider på ironman i Österrike!
Jag körde partempo 15 km med en kompis idag, vi snittade 41,5 - i medvind!!
och den jäveln snittade dryga 42 i 18 mil...
Jaja, bara kämpa på och hoppas man tar sig i mål i Kalmar...

Fasiken Jonas riktigt bra tid i Vansbro...och alla ni andra som deltog.

Anmäler mig till blåbärsgänget. Kul att vi verkar bli några stycken som tar våra första skakiga steg i Kalmar.

Jag undrar en sak... hur skulle man fixa att spontant och helt utan tri-träning genomför en IM?

Jag bara funderade.. jag har i år simmat Vansbro på 1.11... cyklat VR på 9.35 och sprungit Sthlm marathon på 4.29! Jag är fullt övertygad om att jag skulle ta

Jag är övertygad om att du skulle kunna klara det bra redan i år med de resultaten i bagaget. Kör några brickpass och några hyfsat långa pass på cykeln i tempoställning och känn efter. Det mesta sitter i huvudet...

Karolina, har du gjort de resultaten i år, så är du nog i god form för Kalmar. Kör på. Men gamla meriter från tidigare år borgar nog inte för framgång eftersom god form är färskvara. Det roliga är ju att klara sig utan skador och att jogga i styrfart in

Yes... maran 28/5, VR 17/6 och Vansbro 10/7 ... så det är så färskt som det kan bli!

Nu har jag dock redan (tyvärr) blivit övertygad om att jag ska vänta tills 2012... egentligen skulle jag vilja testa redan i år. En anledning att vänta tills nästa år ä

Jag hade väntat.
Helt enkelt för att det är roligare att stå på startlinjen och känna sig förberedd och säker på det man gör...

I know! Sambon säger tvärt nej och hotar med det ena och det andra om jag ändå gör det, så det blir inget.. kanske lika bra!

Men då konstaterar jag i alla fall att jag inte var helt dum i huvudet som funderade på det!

Kör en halva i år och spara det götta till nästa år.