Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Men nej, en halva är för mesigt... ska det vara så ska det vara! Jag väntar.. ett år går fort!

En halva på Tjörn var inte mesigt! Jag lovar att du inte kan slå min tid på 5:13! 😉 allvarligt så är nog 70.3 optimal blandning mellan distans och speed!

Jag betvivlar inte för en sekund att det var jättejobbigt och att jag antagligen skulle dubbla din tid eller något!!

Men i IM-sammanhanget så känns en halva ... lite för lite liksom! 😉

Du kan och skulle klara det bra. Gör det i år. Det där "nästa år" ger jag inget för. Vem vet hur det ser ut nästa år i ens liv? Dessutom är det kanske sista året det är relativt billigt och litet. Nästa år (OM det blir IM status) så blir det galet stort,

Fast om du kände mig så skulle du veta att jag absolut inte är en sån som säger att jag skall göra något och sen inte gör det. Tvärtom, säger jag att jag skall göra en IM i Kalmar 2012 så kommer det märkas varenda dag fram till start att det är något jag

Det är en otrolig upplevelse. Har sprungit 25 maror några 1/2 IM och lite ultror. Ingenting är som en IM. Belöningen är stor. Alla, jag menar ALLA är verkligen vinnare. Mycket mer än i tex Sth maran och där är man ändå en stor vinnare. Jag blev verkligen

Karolina, jag försökte mig på ironi. Trodde du skulle svara att, den tiden tar jag lätt. Jag tänker alltid om nån annan klarar så kan jag göra det minst lika bra. Hur du än gör så lycka till med träningen och målen. Och satsa på familjefriden, det funkar

Anders: Jag är fullkomligt övertygad om att en IM är en av de bättre och häftigare upplevelserna man kan utsätta sig för som motionär! Jag håller på med en svensk klassiker och framför allt efter VR (jag har iofs bara gjort VR+Vansbro) så kände jag i mål

🙂

Har bara sett några fd +100, alla killar, men de har bara upptäckts av en slump så mörkertalet där är nog stort.

Dina åsikter är klockrena. Så mentalt är du helt hundra. Och även det där att få ihop det vanliga livet också. Men märkligt nog fixar man så